Dla niego ♥

Cześć wszystkim :) 
Dzisiejsza notka jest dla mojego najlepszego, najukochańszego chłopaka :*. 
Dziękuję Ci za wszystko za to, że zawsze jesteś i mnie wspierasz. Wytrzymujesz moje fochy kiedy biorę Twoje żarty na serio. Wiem, że mam trudny charakter i ciężko ze mną wytrzymać, ale jakoś dajesz radę. Nigdy wcześniej nie czułam się taka szczęśliwa i bezpieczna. Dzięki Tobie mój szary świat wypełnił się kolorami. Chociaż jesteśmy ze sobą dopiero od ponad 3 miesięcy (30.07.2014) to już mamy pełno wspomnień i cudownych chwil. Dokładnie 55 spotkań, setki godzin spędzonych razem. Jesteś pierwszym chłopakiem, którego obdarzyłam takim uczuciem. Z dnia na dzień coraz bardziej mi na Tobie zależy i już nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie. Nie chcę Cię stracić, codziennie się tego boję. Przy Tobie jestem sobą i najlepiej spędzam czas. Jesteś jedną z niewielu osób, którym ufam w stu procentach. Przez te kilka miesięcy poznałeś mnie tak dobrze jak niektórzy przez całe życie. Kocham Cię Damianku ♥ 

"Co rano wstaje z uśmiechem na zaspanej twarzy,

Świadomość, że jesteśmy razem, koloruje ciężkie czasy" 




Jeśli macie chwilę to możecie posłuchać kawałków mojego zdolnego chłopaka :*
tutaj :)


Marika.

Share:

17 komentarze

  1. Słodkie <3 Ja z moim chłopakiem jestem prawie 3 lata :)
    Życzę szczęścia i oby jak najdłużej. Ładnie razem wyglądacie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Również życzę szczęścia ;)

      Usuń
  2. słodko :) ja też będę miała takiego chłopaka <3 , bo jesteście razem super :)
    zapraszam ; http://przepisynadesery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To wspaniałe! Życzę szczęścia i wieczności. c; Ii swoją drogą, patrząc na twoją playliste masz u mnie plusa hah, bo każdy z tych utworów uwielbiam.
    Obserwuję i pozdrawiam! :3
    dum-spiro--spero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :D
      Cieszę się :P
      Również pozdrawiam i już obserwuję :)

      Usuń
  4. Życzę przede wszystkim szczęścia i wytrwałości po wieki :)
    Super blog :)
    zakatekdoroty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. OCH jak słodko :)
    życzę wam wiele dobrego i wytrwałości :)
    http://smartysally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. JAKI BRZYDAL Z TWOJEGO CHŁOPAKA :OOOO

    OdpowiedzUsuń
  7. oo słodkie :)
    Dużo dużo szczęścia! :)

    http://berrible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy :*
    +już wbijam :d

    OdpowiedzUsuń
  9. looking so nice in pic

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Salwar-Kameez

    OdpowiedzUsuń