Pięćdziesiąt twarzy Greya-moja opinia

Długo oczekiwany film głównie przez kobiety, masa sprzedanych biletów, znany na całym świecie.Czy na prawdę warty polecenia? 

Na samym początku przyznam się, że nie czytałam"Pięćdziesiąt twarzy Greya" E.L. James tylko coś podobnego("Dotyk Crossa"- Sylvi June Day). Dużo osób mi mówiło, że te książki są bardzo do siebie podobne więc stwierdziłam, że film może być ciekawy. Szczerze mówiąc rozczarowałam się.Spodziewałam się czegoś innego. Dla osoby takiej jak ja, która nie czytała książki wiele rzeczy było nie wyjaśnionych i kompletnie nie wiedziałam o co chodzi. Byłam bardzo zaskoczona postawią Anastasia'e, że zgodziła się na taki "układ" i dała się tak traktować. Nie żałuję, że poszłam na ten film, ale zupełnie czegoś innego się spodziewałam. 


To jest tylko moja opinia więc mam nadzieję, że nikogo nie uraziłam. W kom. możecie pisać co Wy o nim sądzicie. 


Share:

2 komentarze

  1. U mnie niestety takie same odczucia. :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for sharing

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Salwar-Kameez

    OdpowiedzUsuń