Praktyki w Banku.

Hej wszystkim ☺

Znowu dodaje notkę po długim czasie za co przepraszam. Od 5 marca mam praktyki w Banku Spółdzielczym. Niestety mam je tylko do 1 kwietnia. Może zacznę od tego, że uczęszczam do Technikum Ekonomicznego i obecnie jestem w drugiej klasie. Kończę kwalifikacje A.35 czyli Planowanie i Prowadzenie Działalności w Organizacji i w czerwcu czeka mnie egzamin zawodowy. Musieliśmy odbyć praktyki, ale do nas należała decyzja gdzie je chcemy mieć. Ja wybrałam Bank. Byłam bardzo ciekawa jak wygląda tam praca. Praktyki mam od 8:15 do 14 czasami dłużej jak jeszcze muszę w czymś pomóc. Głównie drukuje księgi, informacje o firmie, kseruje dokumenty, wypelniam wnioski i zszywam dokumenty, które nie są już ważne. Układam dokumenty, miałam styczność też z wekslami. Czasami też robię archiwizacje. Jestem razem z koleżanką dlatego jest łatwiej i wszystko robi się szybciej, bo jednej osobie by było ciężko to wszystko ogarnąć. Musimy prowadzić zeszyt praktyk tam zapisujemy tematy i notatki i oprócz tego dziennik praktyk do którego wkładamy różne wnioski wypełnione przez nas i regulaminy. W tym tygodniu wysłałysmy kartki świąteczne do innych przedsiębiorstw, prywatnych firm.
Jeśli ktoś z Was kończy gimnazjum albo po prostu ciekawy jest czego uczę się w Technikum Ekonomicznym może napisać w kom. To dodam osobny post jak to wszystko wygląda 😀

Marika. 😘

Share:

5 komentarze

  1. Też chodzę do technikum ekonomicznego :) A.35 zdawałam w styczniu, w piątek miałam wyniki, ale ja głupia nie wzięłam dowodu :( Cóż nie ważnie kiedy się dowiem wynik będzie przecież taki sam. Wiem już że na całą szkołę nie zdało tylko 20 osób - to moim zdaniem bardzo mało może 5% wszystkich. Polecam ci stronę do nauki na egzamin teoretyczny - wbrew pozorom jest trudniejszy od praktycznego, chyba 15 osób z tych 20 go nie zdało - to testy z poprzednich lat, a te które są teraz układane są w podobny sposób, ja się z nich uczyłam i naprawdę wiele mi dały LINK: http://www.testy.egzaminzawodowy.info/
    Życzę powodzonka.
    Byłam raz na praktykach w banku zachodnim i szczerze powiedziawszy chodziłam tam z koleżanką tylko się meldować i odsyłali nas do domu traktując jak dzieci, dobrze że na następnych było lepiej - małe biuro rachunkowe. Nie robiłam tam nic szczególnego, ale była bardzo miła atmosfera. Nie znosiłam wypełniać dzienniczka praktyk.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)
      Na pewno zdałaś! ;D
      Już wbijam do Ciebie ;)

      Usuń
  2. Ja akurat kończę gimnazjum :)
    Chyba nie ma bardziej niezdecydowane osoby ode mnie pod względem wyboru szkoły :/
    Pozdrawiam

    http://zakatekdoroty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze w ostatni dzień się zastanawiałam ;D zawsze we wrześniu możesz jeszcze zmienić szkołę :)
      To życzę trafnego wyboru ;) i wbijam na Twojego bloga ;D

      Usuń
  3. Nice

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń