Liebster Blog Award :)

Hej ;)
Zostałam nominowana przez  Kunegundę do Libster Blog Award więc w dzisiejszym poście
będziecie mogli się trochę więcej o mnie dowiedzieć ;)

1. O czym myślisz przed snem?
Jeśli dzień należy do tych udanych to go wspominam, a jeżeli do tych gorszych to myślę o tym co zrobić żeby było dobrze.

2. Jakich youtuberów polecasz?

3. Najlepsza książka i film twojego życia?
Książka-"Charlie"
Film- "Szybcy i wściekli" (wszystkie części) i "I że Cię nie opuszczę"

4. Życiowe motto?
"Just open your eyes and see life is beautiful"

5. Dostajesz 10 000 euro, co robisz?
Pewnie wydaje na podróże ;)

6. Jaką supermoc chciałabyś mieć? 
umieć latać ;D

7. Ulubione danie?
chyba nie mam ;x 

8. Co chciałabyś ''osiągnąć'' twoim blogiem?
Chciałabym żeby coraz więcej osób systematycznie czytało mojego bloga i czekało na nowy post ;)

9. Wymień 5 swoich zalet.
Z tym będzie ciężko, bo uważam, że mam same wady ;x
Zapytałam o to chłopaka, a on napisał:Inteligentna, mądra, kochana, przepiękna, słodka, zabawna, pomocna, ciepła, cierpliwa do mnie, kreatywna, otwarta, spontaniczna, zazdrosna, zakręcona, uczuciowa, MOJA

10. Jeśli nie byłabyś człowiekiem, kim chciałabyś być? 
Ptakiem może bocianem xd wtedy mogłabym podróżować :D



Moje pytania:
1. Ostatnio obejrzany film?
2. Kto lub co Cię irytuje?
3. Chciałabyś coś zmienić w sobie?
4. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?
5. Jakie wydarzenie wspominasz najlepiej?
6. Jaki kraj chciałabyś zwiedzić?
7. Co najczęściej robisz w wolnym czasie?
8. Ulubiony sklep odzieżowy?
9. Najlepsza komedia jaką oglądałaś?
10. Gdybyś mogła cofnąć czas zrobiłabyś to?

Marika :)






Share:

3 komentarze

  1. Ooo ja też kocham Angelikę Muche!
    Mój Blog - klik
    Obserwuję ;) Jeśli mój blog Ci się spodoba również zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to fajnie ;D
      Dzięki i też zaobserwuje ;)

      Usuń
  2. Awesome

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń