Czym czyścić białe buty?!

Witam
Dzisiaj taka trochę  inna notka, ale w tym roku bardzo modne są białe buty i gdzie się nie spojrzy to prawie każdy je ma. Niestety bardzo szybko się brudzą i też zawsze miałam z tym problem. Gdy się je normalnie umyje to i tak widać, że już wiele przeszły ;x. Bałam się użyć tego płynu, bo czasami zamiast białych by się zrobiły żółte i wtedy to już wgl by była katastrofa, ale na szczęście po tym buty wyglądają tak jakby były niedawno kupione! Aż byłam w szoku co do działania.



znajdziecie prawie w każdym sklepie obuwniczym ja kupiłam w ccc ;)

Share:

5 komentarze

  1. Zawsze boję się kupować białe buty, bo po kilku dniach są u mnie czarne hahah

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale i tak białe buty mają swój urok ;p Już wbijam ;)

      Usuń
  2. Ja to białe buty mam bardzo krótko białe ;) to straszne ze buty świadczą o człowieku, moje nigdy nie są zadbane... :/

    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wcześniej też tak miałam ;p dziękuję ;p już zaglądam ;)

      Usuń
  3. Nice post

    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń