Udaję że umiem gotować ;D



Hej ;p
znowu notka w której jest o gotowaniu i to co polecam ;)
Ja jakoś nie mam za bardzo talentu kulinarnego dlatego przeważnie idę na łatwiznę. Każdy z nas wie, że to co pokazują w telewizji coraz częściej okazuje się być całkiem inne niż to reklamują. Więc napiszę Wam dzisiaj jak w prosty i w miarę szybki sposób zrobić mięso do obiadu ;)
Potrzebujemy:




  
jeśli ktoś nie lubi czosnku to są też inne smaki ;)  

Na opakowaniu jest napisane że smażyć 4 min. ale to nie jest możliwe ;D ja smażę zawsze około 30 min na małym ogniu.

Życzę powodzenia i smacznego! ;D

Share:

5 komentarze

  1. Ja tam nie lubię chodzić na łatwiznę i sama przygotowuje posiłki a nie korzystam z gotowców. Mi wiele osób mówi że mam talent kulinarny ale ja uważam że wcale go nie mam, ponieważ jestem niezdarna a to że moja kuchnia jest jeszcze w całości to cud :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ;D mi to jedynie ciasta wychodzą ;)

      Usuń
  2. Moje umiejętności kulinarne ograniczają się do kurczaka po chińsku, jajecznicy i omletu. I to w sumie tyle.
    Bardzo podoba mi się wygląd bloga - jest prosty i estetyczny. Jedyną rzeczą do poprawy jest nieciekawy nagłówek.
    Pozdrawiam
    http://stories-by-aru-and-saki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam podobnie ;D dziękuję ;) tak wiem mam zamiar go zmienić ale to w wakacje bo jednak trochę czasu będę musiała na niego poświęcić ;D

      Usuń
  3. Thanks for sharing

    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń