Aplikacje Android

Cześć wszystkim ;p
Dzisiaj post o aplikacjach, które najczęściej używam na swoim telefonie.

1.Gra Subway Surf
Zaczęłam w nią grać na praktykach jak mi się nudziło. Bardzo wciągająca. Omijacie przeszkody tą postacią, pobijacie rekordy swoje i innych graczy. 




2.Gra CITY ISLAND 3 
 Możecie tworzyć własne miasta na wyspach. Też bardzo wciągająca ;)

3.Clean Master
Aplikacja, która przyśpiesza, oczyszcza, chłodzi telefon. Bardzo prosta w obsłudze.

4.Pixlr-o-matic
Fajna aplikacja do przerabiana zdjęć 



5. Quizwanie
W sam raz dla osób, które chcą sprawdzić swoją wiedzę w różnych kategoriach. Można się dowiedzieć wieku ciekawych rzezy i grać razem ze znajomymi.








Marika

Share:

11 komentarze

  1. O Quizwaniu słyszałam jakiś czas temu, podobno bardzo fajna gra, ja jednak staram się nie pobierać za dużo apek na mój telefon, bo wtedy zamula ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, jak kilka pozostałych ktore przejrzałam :)
    Zapraszam do siebie http://bizzlesbab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na swoim telefonie korzystam praktycznie tylko z facebooka :D

    W wolnej chwili zapraszam:
    jully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Nominowałam Cię do LBA :) więcej na moim blogu: isabela-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe są te aplikacje. Moja siostra ma tą pierwszą i ta gra jest bardzo wciągająca. Nie mozna się od niej oderwać ale nie jestem zwolenniczką gier na telefon.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydają się podczas podróży ;D

      Usuń
  6. Thanks for sharing

    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń