KONCERT

Cześć, trochę mnie tu nie było no ale wystawianie ocen do piątku i egzamin praktyczny. Teraz jeszcze tylko w poniedziałek egzamin teoretyczny i w końcu wakacje! ;D Wczoraj razem z Damianem i znajomymi pojechaliśmy na koncert Peji do Chojnic. Pieniądze ze sprzedaży biletów pójdą dla chłopaka, który się zmaga z nowotworem. Nie mógł być na koncercie ze względu na złe wyniki więc Peja powiedział, że pojedzie do niego do domu czyli odwiedzi moje miasto. Uważam, że to dobry gest z jego strony. Nie robiłam żadnych zdjęć ani nic nie nagrywałam, bo ludzie za bardzo się przepychali może dlatego że staliśmy w 2 rzędzie. Mam tylko jedno z Damianem.

Marika

Share:

8 komentarze

  1. U mnie w okolicy niestety rzadko są koncerty raperów, a szkoda bo chętnie bym poszła, pewnie było bardzo fajnie ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam chodzić na koncerty. W moim miescie są ostatnio co tydzień ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sprawa taki koncert ;p Pejson wielkosercy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Looking so nice

    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń