LBA 2

Cześć ;D
Zostałam nominowana po raz drugi już do Liebster Blog Award tym razem przez isabela-a.. Więc:

1. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
To już jest mój drugi blog. Pierwszy założyłam podczas pobytu w szpitalu, ale wtedy miałam może z 11 lat. Ten powstał całkiem na spontanie po prostu na pocztę dostałam wiadomość, że ktoś skomentował mojego bloga tego pierwszego i stwierdziłam, że założę nowy. I chcę też za kilka lat mieć pamiątkę :P

2. Czy chciałabyś coś w sobie zmienić? Jak tak to co?
Jestem za nerwowa ;x 

3. Słuchasz jednego rodzaju muzyki, czy się nie ograniczasz?
Wszystkiego oprócz metalu, disco-polo itp. ;)

4. Jesteś zakupoholiczką czy raczej wolisz oszczędzać?
zakupoholiczką 

5. Jakie jest Twoje marzenie?
rodzina, dom, dzieci, podróżowanie

6. Widziałaś kiedykolwiek swoich idoli? Jeśli tak to kim oni są?
Hucza i Ostrego

7. Czy myślałaś kiedykolwiek o skończeniu blogowania?
nie :D

8. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
lato ze względu na pogodę ;d

 9. Co chciałabyś osiągnąć na swoim blogu?
Mieć stałych czytelników.

10. Czy zawsze masz wenę do pisania? 
Nie zawsze, ale teraz jakoś nie ma z tym problemu.

11. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty? 
Przychodzą mi same do głowy ;)

Już w ostatnim LBA nominowałam kilka osób więc w tym nie będę ;)

Marika ;d

Share:

5 komentarze

  1. świetne pytania i jeszcze lepsze odpowiedzi :)
    na kilka odpowiedziałabym tak samo jak ty :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję i również pozdrawiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. http://wikiandmarta.blogspot.com/ Komentarz za komentarz ? Obserwacja za obserwację?:) CIEKAWY POST.!polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks .............

    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń