Mój codzienny makijaż! ;)

Cześć wszystkim ;)
Dzisiejszy post jest o kosmetykach, które testuje od dłuższego czasu i mogę je Wam polecić. Z nich składa się mój makijaż, który wykonuję prawie codziennie.

Czego używam:
1. podkład numer 16, bardzo dobrze kryje, utrzymuje się ok 8 godzin ;)





















2.puder jak na taką cenę sprawdza się świetnie, numer 04






















3.maskara, najlepsza jaką do tej pory miałam fajnie wydłuża i pogrubia, nie skleja rzęs
4. lakier do ust, bardzo długo się trzyma i cały czas świetnie wygląda 
Efekt końcowy:


Marika ;)

Share:

14 komentarze

  1. Efekt jest bardzo delikatny,to stanowczo na plus.Bardzo podoba mi się kolorek tego lakieru, fajnie by było gdybyś mogła robić zdjęcia lepszej jakości ale zdaje mi się, że dopiero zaczynasz z blogowaniem więc i tak idzie Ci całkiem nieźle:)
    Powodzenia w dalszym pisaniu
    Zapraszam do mnie http://lukseer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post!
    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie jeszcze nie malują ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak zaczniesz może się przydac ;)

      Usuń
  4. Hej:) bardzo fajny blog. Ogólnie twoje kosmetyki nieststy nie podobają mi się. Od pudru i podkładu zamykają się pory a sam makiaż jak zwykle jest niepotrzebny tak ładnej dziewczynie bez defektów skórnych:) Miałam kiedyś identyczny puder,fajnie kryje,ale wywołuje reakcje alergiczne mimo swoich opisów. Osobiście sądzę,że czasami warto się podmalować na jakąś fajną okazję,ale używać innych rzeczy:) Puder inglot jest ok, nic złego sie po nim nie dzieje a o skóre warto dbać i zainwestować o te 20 zł droższe kosmetyki

    pozdrawiam i obserwuje!
    www.japonskiwachlarz.blogspot.com:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do CHOIES w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny makijaż, muszę wypróbować ten tusz, bo wciąż szukam takiego, który idealnie pogrubi mi rzęsy i nie mogę znaleźć :)

    Bardzo proszę o kliknięcie w linki pod ostatnim wpisem :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely post

    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń