Zakończenie roku ;p

Hej ;D Wreszcie oczekiwane przez nas wszystkich wakacje. Mam tylko nadzieję, że pogoda się poprawi i mi przejdzie przeziębienie. Będę się musiała trochę uczyć, bo od środy zaczynam kurs prawa jazdy, ale całe szczęście, że akurat na wakacje, bo przynajmniej większość czasu na to poświęcę. Nie mam praktycznie żadnych konkretnych planów. 30 lipca obchodzimy rok z Damianem to pewnie gdzieś pojedziemy i 29 sierpnia wyprawiam 18-nastkę i to by było na tyle. Pewnie pojadę jeszcze nad morze i w kilka innych miejsc. Mam dla Was dzisiejszy outfit ;)


kurtka New Yorker| sukienka amisu| torebka h&m

Marika;)

Share:

24 komentarze

  1. Tak, nareszcieee :D Teraz tylko odsypiać :D Wracaj do zdrowia i obyś przeżyła jeszcze wiele lat ze swoim chłopakiem ^^ Całuję :*
    http://stay-positive1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za prawko i oby plany się powiodły!

    + też jestem z kuj-pom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też czeka nauka na prawko bo już w przyszłym tygodniu zdaję teorię :<
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kurtka, życzę miłych wakacji, na pewno nie będziesz się nudzić z takimi planami :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kurtka ! :)
    Życzę udanych i szczęśliwych wakacji. ;*
    natkaa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia z kursem :) , super zdjęcia :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa stylizacja, lubię takie właśnie w klasycznych barwach. :) plany na wakacje też ciekawe, mnie chyba nad morze nie uda się dotrzeć, ale na pewno sporo po górach będę chodziła. i od nauki też przerwy mieć nie będę, bo zaczynam się uczyć najpierw do obrony magisterki, a później do aplikacji. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nad morze nie mam daleko ;p no to powodzenia ;) również pozdrawiam ;d

      Usuń
  8. Powodzenia z kursem na prawo jazdy,
    szczęścia i wytrwałości z Damianem :)
    dear-victoriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;d
      i dziękujemy bardzo ;)

      Usuń
  9. Fajne ciuchy. Masz bardzo ambitne plany na wakacje. Ja swoje zapewne spędzę w domu z laptopem na kolanach.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;d przynajmniej odpoczniesz ;d

      Usuń
  10. Fajna stylizacja :D
    Zapraszam do mnie nowy post :3
    pawelstolarski.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wow looking so cut girl

    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń