Bydgoszcz

Cześć wszystkim ;)
Wczorajszy dzień od rana do wieczora spędziłam w Bydgoszczy. Na początku pojechałam na USG tętnic szyjnych, później na prześwietlenie zębów, bo mam mieć 8 usuwane. Zastanawiam się nad tym, bo nie widzę takiej potrzeby. Słyszałam, że długo się goi i kosztuje 300-500 zł. za 1 ząb, a mam mieć dwa usuwane. Później pojechałam do laryngologa, który dał mi skierowanie do szpitala na badania związane z zawrotami głowy. Na samym końcu poszłyśmy z mamą na zakupy (Haul na blogu już w piątek).






Share:

8 komentarze

  1. Bardzo fajne zdjęcia ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oj biedna, mam nadzieje ze z twoim zdrowiem wszystko bedzie okej. jezelinie czujesz potrzeby wyrywania tych zebow to lepiej nie wyrywac :p nienawidze dentystow i wyrywani. wrrr.
    a tak na marginesie swietny bolg ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, właśnie moja ortodontka się upiera a ja nie chce ;x. Dziękuję! :)

      Usuń
  3. Nice post

    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń