HAUL KOSMETYCZNY

Hej wszystkim
Dzisiejszy post dotyczy kosmetyków ostatnio przeze mnie zakupionych. Wszystkie z nich już testowałam więc postaram się krótko o każdym coś napisać.





1.spray do opalania  Uwielbiam krem masło kakaowe więc postanowiłam przetestować ten spray. Niestety jak na złość akurat ciągle pada albo jest zimno. Dwa razy popryskałam nim nogi. Ma cudowny zapach jeśli macie coś z tej serii to wiecie o czym mówię ;D. Niestety jest bardzo tłusty, ale w sumie jak większość środków do opalania. Drogeria jawa/cena ok 10 zł. Polecam :)


2.lakier PUPA LASTING COLOR   Kupiła mi go mama. Muszę się przyznać, że wcześniej o nim wgl nie słyszałam. Bardzo ładnie kryje. Wystarczy tylko jedna warstwa. Trzyma się na paznokciach około tygodnia. Rossmann kupiła mi go za ok 10 zł regularna cena to 21 zł.


3.lakier DENESY  Spodobał mi się kolor. Też dobrze kryje i utrzymuje się około tygodnia. Jawa/ok. 8zł.


4.podkład RIMMEL MATCH PERFECTION  Jak mogliście zauważyć w którymś z hauli na coclita.pl zamówiłam sobie tester żeby zobaczyć czy ten podkład będzie mi służył. Używam od około 2 tygodni i jestem bardzo zadowolona. Świetnie kryje. Bardzo wydajny. Dopasowuje się do cery. Rossmann/ około 40 zł.


 
Marika ;)


Share:

22 komentarze

  1. Świetny zakup! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten spray, a raczej miałam nawet 2 buteleczki :]
    Jest naprawdę fajny, lecz nie starcza na długo (przynajmniej u mnie) :'D

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pewnie też tak będzie ;x

      Usuń
  3. Również używam i jestem zadowolona z tego podkładu :)

    http://fashionismywold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten podkład, ale u mnie się niestety nie sprawdził :(

    Całuję i zapraszam na mojego bloga :) :
    www.FASHIONCAROLINNA.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda cera jest inna ;d i odcień też dużo robi ;)

      Usuń
  5. uwielbiam ten podkład rimmel match perfection :)
    co powiesz na wzajemną obserwację ? :)- jak coś ja już obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebisty blog i ogólnie najlepsza z Ciebie blogerka na świecie! Zrobisz mega karierę blogową :D Jeszcze wszyscy będą się od Ciebie uczyć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Również używam tego masełka, jest świetne.
    Klikniesz w te dwa linki? : KLIK KLIK + Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie.
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-soufeel_21.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. też uwielbiam takie kolory ;)

      Usuń