HAUL 4

Hejka
Tak jak wspominałam w poprzednim poście dzisiaj Haul. koniec czerwca i początek lipca to wielkie wyprzedaże kolekcji letniej. Jeśli spodoba Wam się jakaś rzecz to napiszcie w komentarzu i zostawcie link do siebie ;).




spodnie reserved kosztowały 49,99, początkowa cena to 99,99zł.

 
 
 
 
 
spodenki jedna i druga para butik kosztowały 19,90, początkowa cena 89,90zł.
1.
 
 
 
 
2.

 
 
 
bluzka butik kosztowała 19,90 początkowa cena 39,90zł.
 
 
 
 
 
torebka cropp kosztowała 49,99, początkowa cena 99,99 zł.

 
 
 
Marika

 

Share:

21 komentarze

  1. Piękna torebka :)
    http://optymistkaa-optymistkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy :) bardzo podoba mi się torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne nowości ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne rzeczy, nieźle przecenione.;) też lubię się czasem tak obłowić, ostatnio sporo koszulek za 9,99 zł sobie nakupowałam, bo akurat były przeceny na białe, a takich właśnie potrzebowałam. ;) a z Twoich zakupów najbardziej podoba mi się torebka, jest zdecydowanie w moim stylu.:)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy kupiłaś
    Pozdrawiam,madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy ! Najbardziej wpadła mi w oko torba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torba <3 Blog również :)

    OdpowiedzUsuń