Jajeczka w biedronce.

Jajeczka w biedronce- chodzi oczywiście o balsamy do ust w kształcie jajeczek. Nie są to eos. Od razu przykuły moją uwagę. Spośród 3 dostępnych smaków (jagoda,czekolada,banan) wzięłam jagodowy. Kosztował on 5,99 gdzie oryginalne jajeczko eos kosztuje około 30 zł. Jestem z niego zadowolona dobrze nawilża i pięknie pachnie ;).

Od producenta:
Balsam ochronny do ust o kuszącym zapachu jagody to obowiązkowy kosmetyk do każdej torebki. Bogata formuła z witaminą E przynosi ulgę wysuszonym i spierzchniętym ustom. Balsam pomaga utrzymać optymalny poziom nawilżenia, dzięki czemu usta odzyskują objętość, miękkość i aksamitną gładkość.



Share:

35 komentarze

  1. też mam jajeczko z biedronki - czekoladowe. Dobrze nawilża, ale zapach jest sredni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ma właśnie taki typowo jagodowy xd

      Usuń
  2. również kupiłam ale o zapachu pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tego zapachu nie bylo :(

      Usuń
  3. Teraz jest szał na te jajeczka, kto by pomyślał, że dzięki teledyskowi Miley Cyrus jakiś kosmetyk może tak zyskać na popularności, w sumie nic dziwnego bo są świetne ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie inne niż zwykłe balsamy ;)

      Usuń
  4. Nono świetne :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nigdy ich nie miałam ale czekolady chętnie bym spróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  6. O.juz lece do bierdronki :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam jajeczko z biedronki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale zainteresowałaś mnie tym jagodowym właśnie. Taki letni zapach. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Również chciałam zakupić te jajeczko. Mam eos i jest świetny sprawdzę jak sprawdza się te jajeczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie mam eos czekam aż będą dostępne w mojej okolicy :)

      Usuń
  10. Zostałaś nominowana do Libster Blog Award :) pytania na moim blogu!
    http://powiazanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ochotę kupić ten balsam, dziękuje za opinie :) obserwuje adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba muszę się wybrać do biedronki!
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się właśnie nad tym jagodowym, ale na razie mam na wykończeniu kilka pomadek/błyszczyków i nie kupuję by zużyć to co mam. ^^
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/kosmetyczny-zawrot-gowy-haul.html.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam malinowe :) Fajnie nawilża i ładnie pachnie
    Zapraszam do mnie: ninde01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam, również fioletowe ;3 Jestem mega zadowolona ;3
    zapraszam do siebie
    http://feelthislifee.blogspot.com/
    Obserwuję liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś mnie te jajeczka nie kuszą ;) pomadka jak pomadka tylko w nieco innej formie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też racja ;D ale zawsze coś innego ;)

      Usuń
  17. Ja też mam jajeczko; truskawkowe ;3

    violaandkasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń