ULUBIEŃCY *lipiec*

Cześć kochani :) Postanowiłam wprowadzić coś nowego na blogu. Akurat mam kilka rzeczy, które podbiły moje serce więc postanowiłam Wam je pokazać.

 
"Aloe"  napój z Aloesem
Pyszny orzeźwiający napój, który oprócz płynnej konsystencji zawiera też takie żelki ;D nie wiem do końca jak to wytłumaczyć, ale jeśli ktoś pił Bubble Tea to wie o czym mówię.
 
Herbata Saga zielona malina
Tegoroczne lato nie należy do upalnych. Ciągle deszcz, burze więc dobrze na zimny wieczór wypić herbatę. Ta należy do jednych z moich ulubionych. Jeśli ktoś lubi malinowy smak to polecam ;)
 
Odżywka do włosów bez spłukiwania
Kocham ten zapach, utrzymuje się długo na włosach i wydajana. Fajnie też odświeża włosy :)
 
Lakier do włosów
Używam go już bardzo długo i jest najlepszy jaki do tej pory miałam. Przede wszystkim nie widać wgl, że używało się lakieru. Szybko wysycha i długo się utrzymuje
 
Golarka do ubrań
Jeśli ma się jakieś ubranie dłuższy czas albo pierze często to Tworzą się takie kilku i czasami jest to denerwujące więc postanowiłam wspomnieć Wam o tym jak sobie z tym radzę.
 
 
 
 
 
 
przed                                                                                                   po



Ulubiona piosenka:
 
 
 
Marika :)
 



Share:

12 komentarze

  1. Musze wypróbować tą odżywkę! Właśnie kończy mi się z Avon więc na pewno pojawi się na mojej półeczce z kosmetykami :) Swietny post :*

    Obserwuję :) - http://anorexiawkurwica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą odżywkę

    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardo fajnie ulubieńcy
    Pozdrawiam, Madda
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak uważam
      Pozdrawiam, Marika

      Usuń
  4. Bardzo fajni ulubieńcy <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajni ulubieńcy :) Też niedługo piszę o tym notkę :) Nowy post http://powiazanie.blogspot.com/ chętnie przyjmę nowych czytelników :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post, gdzie kupiłaś ten napój z Aloesem? :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie - buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń