Książę z bajki

Hejka kochani!
Post głównie skierowany do dziewczyn. Wczoraj przypominałam sobie czasy dzieciństwa. Pewnie każda z Was oglądając bajki Disneya marzyła o tym żeby spotkać swoją miłość. Moim ulubionym filmem były wszystkie serie bliźniaczek Olsen (do dziś je uwielbiam). W każdym z nich "przypadkiem" wpadały na chłopaków i pamiętam, że zawsze też tak chciałam. Niestety życie to nie film i nic z tego nie wychodziło. Później zaczynamy sobie tworzyć w głowie ideał naszego wymarzonego mężczyzny. Dla niektórych to blondyn o niebieskich oczach, a dla innych brunet z brązowymi oczami i ciemną karnacją. W sumie ile kobiet tyle ideałów. Na samym końcu gdy już poznasz swoją drugą połówkę wszystko okazuje się być inaczej niż myślałaś. Oczywiście każdy bez wyjątku zwraca uwagę na wygląd, ale nie jest on najważniejszy. Przede wszystkim musi mieć charakter taki jak nam odpowiada. Nikt nie jest idealny i każdy ma wady, ale musimy sobie zadać pytanie czy damy radę być z Tobą osobą pomimo jej wad i starać się je akceptować. Podobno ludzie pod względem  charakteru się nie zmieniają. Uważam, że to bzdura. Jeśli ktoś bardzo chce się zmienić to mu się uda! Wracając do wyglądu również można go zmienić każdy może schudnąć/przytyć, kobieta pofarbować włosy, pomalować się. Praktycznie zmieniamy się z roku na rok chociaż trochę. Więc nie odtrącajcie mężczyznę, bo jest brunetem, a nie waszym wymarzonym blondynem, albo jest niski, a uwielbiacie wysokich. Mam to szczęście, że spotkałam swojego księcia. Spodobał mi się z wyglądu, ale również patrzyłam na jego zachowanie. 30 lipca minął rok nie zawsze było kolorowo i pewnie jeszcze nie raz będą gorsze dni, ale jestem pewna, że nasz związek przetrwa wszystko.
 
 
 
 
Marika

Share:

12 komentarze

  1. Zdjęcie śliczne ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytrwałości :)

    Mój Blog - klik!
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny post!
    Sama mam swojego księcia haha
    Szczęścia!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęścia i wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziaki z Was ��
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice post.

    http://www.angelnx.com

    http://www.angelnx.com/Sarees/

    OdpowiedzUsuń