Nieśmiałość

Witajcie kochani ;)
Dzisiaj chciałabym poruszyć temat nieśmiałości. Już od ponad dwóch lat oglądam vlogerki modowe. Uwielbiam to robić i uważam to za coś naprawdę fajnego. Niestety ja się do tego nie nadaje. Nawet nie mogłabym tak mówić do kamery. Mam kompleksy i raczej bym nie dała rady znieść wszystkich hejterów. Dlatego też założyłam bloga, a nie kanał na yt. Zawsze brakowało mi odwagi.


Lubię poznawać nowych ludzi, ale na początku jest mi ciężko nawiązać temat. Też głupio się czuję przebywając w tłumie gdzie nie znam nikogo. Trochę otworzyłam się na ludzi dwa lata temu. Kiedy szłam do nowej szkoły (technikum) i znałam góra 15 osób. Z klasy nikogo. Jakoś dałam radę i nawet nie było ciężko. Wiadomo pierwszy dzień najgorszy. Nie lubię też być w centrum uwagi i mam niską samoocenę. Niestety taka już jestem, ale to może i lepiej ;) 


Marika


Share:

63 komentarze

  1. Lepiej być nie śmiałym niż zbyt pewnym kochanie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. według mnie jesteś bardzo ładna :)
    zapraszam do mnie; siwusi.blogspot.com
    obserwujemy?♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwujemy :* Czekamy na uczciwy rewanż :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. tez jestem nieśmiala i ide do technikum, mam zamiar sie troche otworzyć:)
    mogłabys u mnie poklikac w linki?
    obserwujemy?;)
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Głowa do góry. Lepiej się nie zamartwiać :) Jesteś bardzo ładna, i szkoda, żebyś tak krytycznie siebie oceniała. Blog to dobry sposób na pozbycie się nieśmiałości. Wiele osób w taki sposób się jej pozbyło. :D
    http://monikakurek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie nieśmiałość to dobra cecha ! :)
    zapraszam wszystkich:)-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post! Ja też nie mam ochoty na zakładanie kanału na youtube :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  8. Chociaż czasami jestem nieśmiała to i tak bardzo chciałabym założyć kanał na youtube, to bardzo fajna sprawa, niedługo zrobię coś w tym stylu ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem strasznie nieśmiała i bardzo tego w sobie nie lubię ;c Czasami ta cecha bardzo utrudnia życie..
    Co do kanału na yt, również się nad założeniem swojego zastanawiałam, ale nie wiem czy to jest dla mnie odpowiednie, czy w ogóle się do tego nadaje, na razie staram się skupić na blogu, a później kto wie, może będę coś nagrywać ;)
    Bardzo fajne zdjęcia, ładnie napisany post :) Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to jak zaczniesz nagrywać to daj znać ;p

      Usuń
  10. Ja również kiedyś byłam bardziej nieśmiała, jednak niektóre sprawy nauczyły mnie że trzeba uwierzyć w siebie i zdobyć trochę pewności ;)

    http://kaleerie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy blog :)
    obserwacja za obserwację? x pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kiedyś zastanawiałam się nad nagrywaniem, ale podobnie jak Ty nie wyobrażam sobie siebie :*
    Bardzo fajny post, cudowne zdjecia :*

    Zapraszam do siebie :*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka lat temu ja także byłam bardzo nieśmiałą osobą. Bałam się odezwać nawet w gronie rodziny. Teraz już taka nie jestem. Wydaje mi się, że to dzięki temu, że uwierzyłam w siebie. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś nie potrafię uwierzyć w siebie ;x :D

      Usuń
  14. ja myslalam nad zalozeniem kanalu ale dla mnie glupio jest mowic do aparatu xD jakby ktos zadawal mi pytania albo siedzial naprzeciw i bym miala do niego mowic to by mialo sens, a tak mowic do sciany to glupio mi jakos xD
    olabrzeska.pl klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mam takie samo zdanie :D jeszcze nagrywać z kimś to spoko, ale tak samemu mówić do siebie xd

      Usuń
  15. Nie musisz mieć kompleksów bo jesteś śliczna :)

    Nowy post ! :) Official Patty

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tez jestem nieśmiała :3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja pokonuje swoja niesmialosc
    Buziaki!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jesteś, ja zazwyczaj jestem nieśmiała
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, jesteś piękna ♥ Zapraszam do nas - polishotties.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna bluzeczka! <3 Fajny, wygodny zestawik! ;-)
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. By pokonać nieśmiałość trzeba stawić czoła pewnej barierze w nas samych:) Fajnie, że coraz bardziej się otwierasz, a blog tylko w tym pomaga :))

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie blog bardzo dużo daje ;)

      Usuń
  22. Założenie bloga to bardzo dobry pomysł, by pokonać w sobie nieśmiałość. Powodzenia w walce z nieśmiałością i prowadzeniem bloga :) <3
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ehh.. skąd ja to znam ;/
    Też jestem bardzo nieśmiała i bardzo ciężko z tym żyć. Również chciałam założyć kanał na yt, ale nie dałabym sobie rady z hejtami ;l
    Zapraszam: http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. W końcu ktoś z kujawsko-pomorskiego haha Również obserwuję, kochana!


    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nigdy nie miałam problemu z nieśmiałością, wręcz przeciwnie :) Pozdrawiam
    Pomogłabyś mi? Poklikałabyś na mojej stronie? Mój blog - twoimioczami / przesyłka od dresslink

    OdpowiedzUsuń
  26. Prowadzę bloga fanowskiego o Natalii Oreiro, miłoby mi było gdybyś wpadła.
    A może wspólna obserwacja?

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nieśmiałość, o ile nie jest chorobliwa, nie jest złą cechą. Nawet wydaje mi się to urocze! A kompleksów to mieć nie powinnaś

    Zapraszam:
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  28. Też jestem nieśmiała.. Kiedy połączyli moją klasę i przeciwną bałam się zagadać do innych, więc rozumiem..

    Zapraszam do mnie! ;3 - [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  29. Też jestem nieśmiała.. Kiedy połączyli moją klasę i przeciwną bałam się zagadać do innych, więc rozumiem..

    Zapraszam do mnie! ;3 - [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  30. mi kiedyś ktoś powiedział że jestem nieśmiała, ale że to jest urocze
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ja byłam kiedyś strasznie nieśmiała i trochę z tego jeszcze we mnie zostało. tez miałam w planach załozyć kiedyś vlog, ale nie mialabym teraz na to czasu ani warunków, może kiedyś...

    http://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jestem strasznie nieśmiała.. nie umiem nawiązać nowych znajomości, jak mam mówić przed całą klasą to się denerwuje. Ale ja nie mam niskiej samooceny.
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam problem z tym, że jestem nieśmiała, ale powoli go zwalczam :)

    Zapraszam http://anszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja tak samo mam kompleksy, nie lubię być w centrum uwagi, ale staram się z tym walczyć. Trzymam kciuki byś uwierzyła w siebie:)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja własnie jestem osobą bardzo odważną :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna zdjęcia, jesteś prześliczna ! <3
    Genialny blog :) obserwujemy? :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. też jestem nieśmiała w kontaktach z nowymi ludźmi, aczkolwiek z wiekiem nabrałam trochę więcej odwagi i otwartości na ludzi. nie boli! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja chyba już całe życie będę nieśmiała ;/
    jak rozmawiam ze starszymi to się jąkam XDD

    Zapraszam do siebie : http://pannael.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nieśmiałość to nie wada. Nieśmiałość to unikalny styl bycia :) Bardzo podobają mi się zdjęcia!
    Zapraszam do mnie na mały poradnikKłaki, świecznik i kalorie czyli poradnik: Jak przetrwać zajazd rodzinny?!

    Pozdrawiam cieplutko

    Niepokonana przez nudę
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny post :)
    pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx + jeśli możesz kliknij w linki :)

    OdpowiedzUsuń