Bogaty czy biedny,który człowiek lepszy?/ OUTFIT DRESSLINK

Witajcie kochani!
W tym poście chce poruszyć temat pieniędzy. Człowiek, który ma ich mało podzieli się z biedniejszym od siebie, bo wie co to znaczy. Dlaczego bogaty tego nie zrobi? Najczęściej tacy ludzi widzą tylko czubek swojego nosa i im mają więcej pieniędzy tym jeszcze więcej chcą. Dajmy przykład dziecka, które pochodzi z bogatej rodziny. Ma wszystko to co chce i myślicie, że to doceni? Nie, będzie chciało coraz więcej i dużo cenniejszych rzeczy. Dokładnie tak samo jak wyżej wspomniany człowiek dorosły. Nie mówię, że nie ma być ludzi bogatych,bo oni byli i zawsze będą. Istnieje wiele fundacji, domów dziecka dlaczego nie każdy bogaty pomoże? Wiele razy czytałam albo słyszałam w telewizji, że jacyś ludzie potrzebują na operację za granicą.  Największy odzew był od ludzi biednych "nie mogę wiele dać, bo sam nie mam,ale pomogę jak tylko mogę". Co Wy sądzicie o ludziach bogatych, a co o biednych?

OUTFIT 1









żakiet | spodnie hm | bluzka c-and-a

OUTFIT 2


legginsy chińczyk| kurtka jeansowa hm| torebka dresslink

 Marika

Share:

23 komentarze

  1. Szkoda, że bogaci rzadko pomagają. Kliknęlam : 5.23
    Proszę poklikaj u mnie w najnowszym poscie : nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię, gdy ktoś ocenia człowieka ze względu na pieniądze.. :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bywa w życiu, ech... :-) super fotorelacja i fajna akcja, buziaki Kochana
    Jasne ja juz obs i czekam na Ciebie

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie tak już jest, bogaty zawsze ten gorszy... Ale nie powinno się tak oceniać ludzi niestety ;/
    Bo niektórzy biedni też są źli a niektórzy bogaci są prawdę normalnymi ludźmi :>
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Człowieka powinno się oceniać, po jego wnętrzu, charakterze, a nie po pięniądzach. :/
    Świetne stylizacje, kliknęłam w link. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzoo miło. :)
    PROSZE O KLIKNIĘCIE TUTAJ (DRESSLINK.COM)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że w drugiej stylizacji tak mało zdjęć :(
    Mój Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie nie ma jakiejś zasady, że człowiek bogaty jest lepszy czy gorszy, tak samo biedny. Wszystko zależy od jego charakteru.

    ¦ http://gabby-inspirations.blogspot.com/ ¦ - mój blog klik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami myślę, że człowiek żyje tylko dla pieniędzy.
    No i niestety muszę to napisać, iż czasami jednak pieniądze mogą dać jakieś szczęście, albo spełnią marzenie.
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rozumiem oceniania poprzez pryzmat statusu czyjegoś portfela :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz sporo racji w tym co piszesz.
    Tak to właśnie jest z ludźmi.
    Biedniejszy może dać nawet ostatni grosz.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oceniam ludzi po ich stanie majątkowym, mam znajomych bardzo fajnych i miłych którzy są bogaci, ale są też i tacy którzy są chamscy, i na odwrót nie zawsze ten biedniejszy będzie milszy ;) Ciekawy post ;p

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatni outfit najlepszy, no i to zdjęcie z psiakiem wygralo :)
    oczywiscie obserwuje i licze na rewanz <3
    amimittexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczne zdjecia :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie dzielę ludzi na bogatych i biednych. Traktuje wszystkich w taki sam sposób nie zależnie od tego ile mają kasy. Nie patrzę na dobra materialne tylko jakimi ludźmi są :)

    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikane - świetne stylizacje !

    Mogłabyś poklikać w linki pod ostatnim postem , za każdą pomoc dziękuję podwójnie (klikanie w linki przez 2 dni i promocja na moim blogu ))

    MÓJ BLOG -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne outfity :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń