CENY DO WIDZENIA ROSSMANN HAUL

Cześć wszystkim :)
Wybrałam się dzisiaj do rossmanna i zauważyłam ceny do widzenia czy bardzo duże promocje. Jeśli ktoś byłby zainteresowany jakimś produktem to mogę za jakiś czas napisać recenzje :)

1. Podkład Astor SkinMatch 48,99 10,99 zł.


2. Korektor Astor SkinMatch ok 30  7,09 zł


3. Korektor liquid concealer miss sporty ok 10  2,79 zł


4. cień do powiek rimmel london ok.20  4,19zł



5. Maskara lovely wild cat eye 11  8 zł



6. Maskara PUPA DIVA'S LASHES MASCARA MAXI VOLUME 62,99  19,99 zł




Marika




Share:

19 komentarze

  1. Też udało mi się dorwać ten podkład :), a zastanawiałam się jeszcze nad tymi pojedynczymi cieniami z Rimmel..żle zrobiłam, że nie wzięłam :/

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż takie są promocje? :o muszę zajrzeć do Rossemana na pewno coś sobie wybiorę ;)
    często też kupuję oczami mówiąc "grzech nie kupić za taką cenę" więc z chęcią poczytałabym
    recenzje ;) zwłaszcza tego pierwszego podkładu i korektorów ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe kosmetyki! Zainteresował mnie ten podkład :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ci zazdroszczę, że dorwałaś tą promocję! Mi się marzy ten tusz, mojej przyjaciółce się go udało kupić, mi już niestety nie ;/

    Nowy Post!- Klik!
    CHOIES.COM- kliknij a pomożesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, wielu dziewczynom z pewnością się bardzo przyda :)
    http://fridayp.blogspot.com/ <- Enjoy ;)
    Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kupować z cen na do widzenia! :) Zaopatrzyłam się niedawno w rewelacyjne odżywki Toni&Guy i podkład Maybelline mimo, że nie używam podkładów wolę mieć jeden "na wszelki wypadek" :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ogromne przeceny widzę. Tylko pozazdrościć, mnie ominęła ta okazja T-T
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany szczęściara! :D Bardzo długo poluje na podkłady o niskiej cenie, a Ty je dorwałaś za 11 zł xD Zazdroszczę^^
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę kupić ten korektor SkinMatch i jedną maskarę ale nie wiem którą...*o*
    Która jest według ciebie lepsza? :)))
    Wpadnij w wolnej chwili: ✿caroberry.blogspot.com✿ !
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! Let me know! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale promocje! :o Bardzo zachęcająco wygląda ten podkład!

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w wishliście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń