Recenzja kosmetyków! ;)

Cześć Wam :)
Dzisiaj mam dla Was recenzję kosmetyków, których używam od ponad miesiąca. 


PODKŁAD RIMMEL MATCH PERFECTION

+ dopasowuje się do skóry
+ przyjemny zapach
+ wydajny (około 1,5 miesiąca przy codziennym stosowaniu)
+ łatwo dostępny 
- nie kryje
- szybko się ściera (po ok. 4 godz.)
- za wysoka cena jak na taką jakość (ok. 30 zł)


KOREKTOR ASTOR SKINMATCH

+ dobrze kryje cienie pod oczami
+ fajna aplikacja (posiada pędzel, który jest delikatny)
+ zakrywa przebarwienia
+ długo się utrzymuje
+ naturalny 
- szybko zasycha 
- mało wydajny

MASCARA LOVELY WILD CAT EYE

+ świetnie pogrubia rzęsy
+ tani (11zł)
+ fajna szczoteczka
+ nie kruszy się
+ nie skleja rzęs
- wysycha dość szybko w opakowaniu 


MASCARA PUPA DIVA'S LASHES

+ wydłuża i bardzo pogrubia rzęsy
+ nie kruszy się
+ długo się utrzymuje (cały dzień)
- cena (około 60zł)
- nie zbyt przyjemny zapach

Marika

Share:

13 komentarze

  1. Chciałam kupić ten podkład, ale skoro nie kryje i szybko się ściera, a to jest coś obowiązkowego przy mojej problematycznej cerze to go sobie podaruję. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz problematyczną cerę to nie ma co :) również pozdrawiam ;D

      Usuń
  2. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten tusz, który ty WILD CAT EYE ale zielony i nie byłam zadowolona :D
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie byłam ciekawa tego podkładu, przydała mi się Twoja opinia:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym podkładzie dużo dobrych opinii, ale to zależy chyba od skóry ;) Fajny pościk!

    NOWY POST! Zapraszam! Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam żadnych z tych kosmetyków i raczej nie użyję(prócz maskary). Mam takie problemy z cerą przez podkłady i korektory że masakra :)

    Zapraszam do siebie,
    http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam żadnych z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam nigdy żadnego z nich.
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten sam tusz z Pupy i polecam:)
    Zapraszam do mnie i do klikania w linki Romwe! :) *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujący post, oraz świetny wygląd bloga!!
    Zapraszam do mnie :*

    http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń