Komu ostatnio dziękowałaś/eś?

Witajcie kochani ;)


W ostatni czwartek w USA był obchodzony Thanksgiving Day (Dzień Dziękczynienia). Amerykanie w ten dzień spotykają się w gronie rodzinnym, przygotowują indyka i dziękują najbliższym np. za ich pomoc, obecność. Głównie to skłoniło mnie do napisania tego posta. Zdałam sobie sprawę jak rzadko dziękuję mojej rodzinie, chłopakowi, przyjaciołom za to, że są przy mnie nawet w najtrudniejszych dla mnie chwilach. Nikt z nas nie wie ile jeszcze będzie żył. Zawsze jak słyszymy lub widzimy karetkę, straż mówimy, że znowu coś się stało. Dzieje się to obok nas. A co jeśli pewnego dnia to będzie dotyczyć Ciebie lub Twoich bliskich? Jeśli ktoś z Was trafił na mojego bloga i ten post to proszę by  podziękował chociaż jednej osobie na pewno jej będzie miło :)








Share:

30 komentarze

  1. Czasami nie każdy zasługuje na te słowa..


    Pozdrawiam,
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też racja, również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Staram się często dziękować bliskim mi osobom za to, że są ze mną :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, muszę podziękować pewnej osobie za wsparcie. Mimo iż krótki, to bardzo pouczający post :)

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, przejrzysty blog :)
    Zapraszam do mnie na nowy post oraz do obserwacji- na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszytskim dziękuję za miły komentarz i obserwację na moim blogu.
    Bardzo dobry post. Lubię jak takie życiowe posty pisane są krótko i na temat. Za to ode mnie wielki plus. Oczywiście Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałam w ten dzień podziękowac wszystkim! :o Ale ogólnie dziekuję za kazdy uczynek :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja słysząc karetkę automatycznie zaczynam się bać o moich bliskich. Zgadzam się z Tobą powinniśmy dziękować, być wdzięczni naszej rodzinie za to, że są i pomagają nam w ciężkich chwilach.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  8. masz racje :) wiem coś na ten temat jedno dziękuję a tak wiele daje :)
    swiatwedlugkaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, dla nas zwykłe słowo 'dziękuję' może sprawić przyjemnośc bliskim i poczucie, że doceniamy wszystko, co mamy dzięki nim-samą ich obecność:) To ważne by doceniać to, co się posiada:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie najczęściej dopiero zaczyna się doceniać to co się miało jak już jest za późno ;x

      Usuń
  10. Czas tak szybko leci, że zapominamy o tym, że pewnego dnia kogoś może zabraknąć i wtedy będzie już za późno na podziękowania ;/
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyszedł mi do głowy taki cytat : ,,Spieszmy się kochać ludzi , tak szybko odchodzą "
    Mądry post !
    Pozdrawiam
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny i ciekawy blog😊
    Zapraszam do mnie : caroolineeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog,wpis i świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. pasuje ci czerwień :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Racja, rzadko kiedy dziękuję komukolwiek za cokolwiek. Może pora zacząć?

    http://cichamelancholia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny post, taki z życia wzięty. Pozdrawiam i zapraszam http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie doceniamy ludzi obok dopiero gdy ich stracimy uświadamiamy sobie jak ważni byli dla nas
    Tylko wtedy jest juz za późno ..

    aslongaspossible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń