ULUBIEŃCY MIESIĄCA-STYCZEŃ

hejka kochani :)
W dzisiejszym poście ulubieńcy. Mam nadzieję, że Wam się spodobają! :D








1. Herbata lipton brzoskwinia-mango 
(uwielbiam brzoskwinie dlatego jest to moja ulubiona herbatka)



 2. Tangle Teezer
(dostałam na święta i jest to jedna z najlepszych szczotek, czesanie już nie sprawia takiego bólu)

3. Perfumy z zary
(cudowny zapach, który utrzymuje się na długo)

 4.Tusz do rzęs Lovely
(chyba jest to najlepszy tusz jaki miałam, pogrubia i wydłuża rzęsy do tego tani)

A co Wy najbardziej lubiliście w styczniu?
Do soboty! :)

Share:

4 komentarze

  1. również mam taką szczotke i jest super :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tangle teezer jest naj! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajni ulubieńcy ;)
    Tangel teezer Najlepszy !

    ZAPRASZAM : http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo perfumy z zary najlepsze! Też mam TT i ją uwielbiam ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń