Kiedyś było inaczej..

Czasy się zmieniają ludzie także, tylko czy na lepsze? Mogę śmiało stwiedzić, że miałam najlepsze dzieciństwo i cieszę się, że urodziłam się w latach 90. Całe dnie spędzałam na świeżym powietrzu. Wychowałam się na wsi więc do zabawy zapraszaliśmy wszystkie dzieci z wioski. Często jeździliśmy po nich rowerami, a nie jak teraz większość umawia się przez fb czy telefon.
Zawsze mieliśmy co robić i nigdy nam się nie nudziło. Największą atrakcją były urodziny na które przychodziły wszystkie dzieci z wioski. Bawiliśmy się w ganiany szukany, chowanego, zamrożonego, graliśmy w piję, klasy, czy też nawet w gumę. Budowaliśmy bazy, zakopywaliśmy skarby i wiele innych. Pamiętam jakim szpanem były rowery, które dostaliśmy na komunię, a teraz? Chyba nie muszę mówić jak jest bo każdy dobrze wie. Tylko ciężko mi wyobrazić sobie co będzie za kilka lat. W jakich czasach wychowają się moje dzieci... 
 
 
 

Share:

10 komentarze

  1. Tez uważam, że miałam super dzieciństwo. Nie chciałam bym być dzieckiem teraz kiedy komputery i telefony tak zawładnely człowiekiem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu czasy się zmieniają, dzieci się co prawda spotykają rzadziej ale dalej potrafią się bawić
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasy się teraz zmieniaja, internet itd :/


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje czasy dzieciństwa też tak wyglądały :) Najlepsze lata beztroski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś było zupełnie inaczej, całe dnie bawiło się na podwórku z bandą dzieciaków, pełno siniaków i poobdzierane kolana. A teraz ? Dzieci siedzą z tabletami w domu i zero świeżego powietrza...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post daje duzo do myślenia moje czasy z dzieciństwa też tak wygladały ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasy z dzieciństwa to cudowne wspomnienia ;)
    Zapraszam serdecznie na nowy rozdział http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ :)
    Będzie mi miło jeśli dołączysz na Fb ::)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także uważam, że miałaś świetne dzieciństwo. :)
    Ja urodziłam się w troszeczkę późniejszych czasach, ale uważam że miałam dobre dzieciństwo, nie siedziałam od "urodzenia", i to było piękne :).
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam serdecznie! ♥♥♥
    mojblogok.blogspot.ocm

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe post !
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie post na temat dzieciństwa, słodziak z psiaka!

    OdpowiedzUsuń