Recenzja podkładów+krem bb Maybelline, Rimmel

1.MAYBELLINE DREAM FRESH BB
OD PRODUCENTA: Efekt naturalnego rozświetlenia, wyrównanie kolorytu, SPF 30, nawilżenie przez cały dzień, koryguje niedoskonałości, nietłusta formuła, widoczne wygładzenie, uczucie świeżości.

MOJA OPINIA:
plusy: dobrze współpracuje z innymi produktami (korektorem,pudrem), rozświetla, wydajny, nie uczula (w moim przypadku) 
minusy: cena (ok. 40zł), nie kryje niedoskonałości, szybko się ściera

2.MAYBELLINE AFFINITONE
  
OD PRODUCENTA: Idealne dopasowanie bez efektu maski. Idealnie dopasowuje się do odcienia i struktury skóry bez efektu maski. Formuła zawiera witaminę E i perełki, które zapewniają uczucie świeżości oraz perfekcyjne wykończenie makijażu. Podkład zapewnia 8-godzinne nawilżenie skóry. Ultralekka formuła o długotrwałym działaniu. Do wszystkich typów cery. Testowany pod kontrolą dermatologiczną.

MOJA OPINIA:
plusy: cena (ok.25 zł), dobrze kryje, wydajny, długo się utrzymuje, nie tworzy układu maski
minusy: czasami podkreśla skórki na nosie, często przy otwieraniu produkt się wylewa ze względu na rzadką konsystencję

3. RIMMEL MATCH PERFECTION 

OD PRODUCENTA: Kryjący, niepozostawiający śladów podkład z zaawansowaną technologią Smar t- Tone dla efektu nieskazitelnej, perfekcyjnej cery w każdym świetle. Wzbogacony drobinkami szafiru dla efektu świetlistej i promiennej cery. Trwałość makijażu przez cały dzień.

MOJA OPINIA:
plusy: długo się utrzymuje, bardzo dobrze kryje, duży wybór odcieni, wydajny (mi starczył na 3 miesiące), współgra z pudrem
minusy: regularna cena (ok.40zł.)
 
   


Share:

12 komentarze

  1. Wlasnie wczoraj zamowilam maybelline affinitone na cocolita.pl i tam cena wynosi tylko 17 zl :D

    http://agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam MAYBELLINE AFFINITONE i uwielbiam go ! Choc tak, podkreśla skórki na nosie no i jeszcze ,ani razu mi sie nie udało go otworzyć aby mi się nie rozlał .



    Zapraszam : http://lucy-lusia2.blogspot.com/ Jęsli Ci się spodoba zaobserwuj ! ;)
    Chcesz być na bieżąco ? Zapraszam do polubienia FANPAGE-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. ten ostatni miałam ale to już dawno dawno i była zadowolona bardzo :D
    lecz strasznie nie lubię podkładów z BB uważam, że one wszystkie są jakieś takie strasznie wodniste :/
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam affiniotone :) Jest świetny, lekki. Do tego ładne, delikatne krycie i jedwabiste wykończenie. Uwielbiam ten podkład. Tego z Rimmela nie używałam, może kiedyś użyję. Pozdrawiam! Zapraszam do siebie --> http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię dwa ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam to z Rimmel i również polecam, chociaż trochę za drogie! :)

    Zapraszam do siebie! Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie!
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)

    xx Veronica
    welcome to Mango Juice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for your sweet comment on blog, I followed you back :)
      Keep in touch!))

      Usuń