CENY DO WIDZENIA, ROSSMANN HAUL

Cześć wszystkim! ;)
Dzisiaj wchodząc do rossmanna byłam zaskoczona tak dużą ilością cen "do widzenia". Oczywiście kupiłam tylko produkty, które przykuły moją uwagę. Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii na dany produkt to mogę za jakiś czas dodać recenzję tylko napiszcie w komentarzu. ;)


1. AffiniMat Perfecting + Mattifying Podwer (Matujący puder prasowany)


cena regularna: ok. 30 zł 
cena do widzenia: 8,99 zł


2. Dream Matte Mousse Foundation (Piankowy podkład matujący)


cena regularna: ok. 35 zł.
cena do widzenia: 11,99 zł.


3.MAYBELLINE - FIT me! anti-shine stick - Podkład w sztyfcie (matujący)


cena regularna: ok. 30 zł
cena do widzenia: 9,89 zł.

4. RIMMEL LONDON Salon PRO nr 703


cena regularna: 18 zł.
cena do widzenia: 4,49 zł. 


Łączny koszt: 
cena regularna 113 zł.
cena do widzenia 35,36 zł. 

Pozdrawiam
Marika

Share:

14 komentarze

  1. Daj znać jak spisuje się podkład w sztyfcie.Świetne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dorwałam ten sztyft. Chciałam mus ale zostały same ciemne kolory ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ciemniejszy niż powinnam mieć, ale postanowiłam zaryzykować w razie czego dam mamie 😂

      Usuń
  3. miałam kiedyś ten Dream Matte Mousse Foundation lubiłam go kiedy za bardzo się opaliłam i buzie miałam strasznie brązową był na początku fajny bo nie podkreślał mi wysuszonej skóry od opalania .
    Kupiłam go do konturowania jednak jak dla mnie się nie nadawał. ;p

    http://byanezja.blogspot.ie/#

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to raczej się nie sprawdzi, bo nie "łapie" mnie słońce 😞

      Usuń
  4. Ale świetnie trafiłaś!! :O Jutro polecę! może coś jeszcze będzie :D


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w szoku, że takie rzeczy upolowałaś za takie małe pieniądze w porównaniu do ceny która zawsze jest przy produkcie. Bardzo ciekawi mnie puder prasowany, na pewno kupię i wypróbuje go na zbliżającej się promocji :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mam takie szczęście ;D ale najczęściej to już nic nie ma :( oj też czekam na tę promocję ;)

      Usuń
  6. Jejku! Ogromna różnica cen! ;o Ja się nie maluję, więc nic z tych rzeczy raczej nie kupię ale chętnie poczytam recenzje ^^
    Pozdrawiam ;* Obserwuję od dawna

    Zapraszam do siebie -->

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten piankowy podkład matujący chyba sobie kupię :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze sie jak najszybciej wybrac do rossmanna :O ciekawi mnie bardzo ten podklad w sztyfcie :)

    http://izkaelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O rety, ale świetne przeceny! Super że trafiłaś na nie.
    Świetne produkty :)
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń