Jak to jest być aparatką?

Witajcie kochani!
Jak już mogliście zauważyć po wcześniejszych postach noszę aparat ortodontyczny od 3,5 lat. Dzisiaj o tym z jakimi opiniami się spotkałam przez ten długi okres czasu. Tak szczerze mówią to ile ludzi tyle opinii. Jedni mówili, że mi pasuje i dobrze, że go mam, bo to oznacza, że dbam o siebie. Oczywiście usłyszałam też słowa, po których było mi bardzo przykro, typu: "Jak można mieć żelastwo w buzi?", "Kiedy w końcu Ci to zdejmie?", "Ile można to nosić?", "O Boże, co Ty masz na zębach?" itp. Nie mam na to żadnego wpływu. Urodziłam się z wadą zgryzu i byłam w pewnym sensie zmuszona by go nosić (mam m.in niestabilność kręgów szyjnych przez zgryz). Widzę ogromną poprawę i mimo tylu przykrości jakie usłyszałam od najbliższy mi osób to cieszę się, że go mam.

Nie zabrakło też osób, które mi zazdrościły, że mam aparat. Zdaję sobie sprawę, że to jest wielki wydatek i nie każdego na to stać. Jeśli jesteście ciekawi czy mnie bolało i ile to kosztuje to odsyłam do mojego pierwszego posta na ten temat KLIK

Buziaki, Marika 



Share:

17 komentarze

  1. Dość krótki post, ja obecnie mam krzywe zęby, ale tak jak wspomniałaś, nie stać mnie na aparat stały, także chyba pożyje sobie z takim uzębieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspominałam już jeden post dodałam o aparacie a nie chciałam się powtarzać ;) Pozdrawiam ;D

      Usuń
  2. Ja za niedługo będę mieć zakładany aparat. Moim zdaniem u wielu osobą bardzo pasuję aparat, Tobie w 100% Wygląda słodko ^^
    Pozdrawiam ;**

    Zapraszam do siebie -->

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę cierpliwości ;) Dziękuję i również pozdrawiam! :*

      Usuń
  3. Nie warto się przejmować innymi, wiem z własnego doświadczenia, że pewne słowa ludzi ranią. Trzeba myśleć przede wszystkim o swoim zdrowiu i o tym aby było wszystko dobrze. Zdrowia niestety nie kupi się w internecie ani nikt go nam nie da. Ja też będę miała bo mam krzywy zgryz i każdy reaguje na to w sposób " Po co Tobie aparat, przecież jesteś już za stara, ale żeby mieć piękny uśmiech i prosty zgryz trzeba zadbać o Siebie :)
    Pozdrawiam ! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem posiadaczką aparatu od około 2 lat i owszem zdarza się słyszeć ile y to będziesz nosić, ale jakoś olewam takie teksty
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja siostra nosiła 4 lata i nic się jej nie zrobiło złego :) Fakt , niektórym podobno po takim czasie zęby wracają na swoje wcześniejsze miejsce alee nie każdemu się to zdarza:)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalezy od wielkości szczęki ;d ja właśnie czekam na zabieg, bo muszę mieć usuwane ósemki ;x

      Usuń
  6. Aparat dodaje uroku :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nosiłam aparat, na początku nie mogłam się przyzwyczaić, a później tak go pokochałam, że było mi smutno jak już musiałam go zdejmować :( Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już mam go dosyć i jestem ciekawa "efektu końcowego" :D

      Usuń
  8. Jak byłam mała to marzyłam o aparacie na zębach, ale z wiekiem moja opinia się zmieniła i jestem bardzo zadowolona, ze mam proste zęby bez ingerencji :)
    Ps. Ale uroczo wyglądają ludzie w aparatach na zębach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się, że nie musiałaś ;d dzięki ;p

      Usuń
  9. Chciałabym mieć aparat, bo do ideału moim zębom dużo brakuje, niestety są bardzo delikatne i stomatolog wykluczył stały :(

    Zapraszam do siebie -> http://vilolou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam kilka koleżanek, które noszą aparat i bardzo im pasuje tak samo jak Tobie.
    Nie ma się co przejmować innymi, oni zazdroszczą :D
    I tak przy okazji w ostatnim zdaniu sądzę, że chciałaś napisać 'najbliższych'. :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń