ROSSMANN -49% (PODKŁADY,PUDRY,BRONZERY,RÓŻE,KOREKTORY) HAUL/RECENZJA CZ.1

Hejka
Jak już chyba każdy wie jest teraz promocja w rossmannie -49%. Aktualnie 20.04-25.04 na podkłady, pudry,bronzery,róże i korektory. Akurat tych produktów mam dużo więc kupiłam tylko DWIE rzeczy. Przez te dwa dni je testowałam i mam dla Was, krótką recenzję.

1. Stay Matte, Pressed Powder



cena 27zł ok 13zł.

Plusy:
-trwałość 
-dostępność
-idealny odcień dla mnie
-matuje

Minusy:
-brak gąbeczki w zestawie

2.3 Steps to Perfect Face (Paleta do konturowania twarzy)



cena 19żł ok 10 zł

Plusy:
-cena
-opakowanie
-jakość 
-odcienie genialne
-według producenta 1 odcień to puder, ale chyba każdy użyje go jako bronzer ;p 

Minusy:
-dużo osób go kupuje, bo jest dobry i tani dlatego ciężko dostać (byłam w 1 dzień promocji a już została tylko jedna paleta)

Buziaki, Marika

Share:

16 komentarze

  1. Ja dziś kupiłam ta paletkę Wibo, ale różnica jest taka , ze u mnie było ich az 5 szt. :)
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę paletkę jeszcze z poprzedniej promocji :) A tym razem kupiłam podkład i dwa korektory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie zamówiłam online tę paletkę,ponieważ w moim mieście w ogóle ich nie było!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie skorzystam z promocji :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te cienie ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Również skorzystałam z promocji i zakupiłam kilka potrzebnych rzecz. Zaciekawiła mnie paletka do konturowania twarzy. :)

    Zapraszam. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/04/panterka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka do konturowania z wibo jest świetna! Mam ją dłuższy czas i jestem bardzo zadowolona.
    Zapraszam do siebie na bloga, do komentowania moich zdjęć! Jeśli Ci się spodoba to będzie mi miło jak zaobserwujesz :) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. też kupiłam paletkę z wibo. jest mega fajna i tak jak ty trafiłam na ostatnią sztukę ;p
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka jest świetna. Ja również skorzystałam z promocji i zakupiłam rozmaite korektory ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię te promocje w rossmannie, bo idzie dużo fajnych i tanich rzeczy kupić. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rimmel moja ulubiona marka jeśli chodzi o kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. najlepsze promocje :D

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na paletkę z Wibo polowałam jeszcze przed promocjami, w moim mieście chyba niemożliwe jest żeby ją dostać Zapraszam do mnie na bloga, dopiero zaczęłam i bardzo zależy mi na opiniach :* slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Puder z Rimmela jest bardzo dobry mam go już chyba z rok :3
    http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń