Bądź sobą, rób swoje. Nigdy się nie poddawaj.

  Pewnie znasz to uczucie kiedy nic Ci nie wychodzi. Chciałabyś tylko zamknąć się w czterech ścianach i oderwać od rzeczywistości. Wszyscy na Ciebie naciskają, krytykują, a Ty już nie masz sił. Jak to mówią: „Po burzy zawsze wychodzi słońce”. Tylko kiedy ono w końcu wyjdzie? Najgorsze co możesz zrobić to się poddać, bo wtedy przegrywasz z samym sobą. Udowodnij im, że jesteś silna i dasz radę, pokaż na co Cię stać i jak wiele możesz zrobić całkiem sama. Już kiedyś Wam wspominałam, że o moim blogu wie tylko mój chłopak. Nie mówiłam o tym nawet najbliższym koleżankom i szczerze mówiąc nie mam zamiaru. Domyślam się reakcji ludzi z mojej klasy. Chce uniknąć naśmiewania się, obgadywania za plecami, czytania na lekcji moich wpisów, ale nawet jeśli ktoś kiedyś trafi na ten blog z mojego otoczenia to i tak nigdy nie zrezygnuje z pisania. Robię to co kocham.





Share:

6 komentarze

  1. Dokładnie! Bądżmy optymistami do końca :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami gdy coś nie wychodzi i już chce się poddać, warto spróbować jeszcze raz. A może akurat się uda..?
    Bardzo fajny post. Zmusza do przemyśleń
    Pozdrawiam i obserwuję
    Pati
    Mój blog-> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie warto być pozytywnie nastawionym do życia ale czasami jest strasznie ciężko ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. własnie tak najlepiej byc optyista :)
    śliczne zdjęcia
    obserwuje

    wiadomo ze czasu cofnac nie mozna ale zawsze mozna wyciagnac jakies wnioski z tego co sie zdarzylo :) śliczne zdjecia

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej być optymistycznie nastawionym człowiekiem! Ja również nie powiedziałam swoim znajomym o tym ,że mam bloga bo tak samo jak ty boję się obgadywania i śmiania się za plecami, choć w ogóle w tym nie ma nic śmiesznego!

    lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I słusznie! Nie ma co patrzeć na innych - oni za nas życia nie przeżyją ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń