Nigdy nie ignoruj kogoś kto troszczy się o Ciebie



W Polsce obchodzimy dzisiaj Dzień Matki i chyba głównie to skłoniło mnie do napisania tego posta. Na co dzień  otacza nas masa ludzi. Jednych lubimy bardziej, drugich mniej. Mijamy na ulicy obce nas osoby, które już kiedyś spotkaliśmy, albo widzimy je pierwszy i ostatni raz.  Mamy przyjaciół, dobrych znajomych, którzy z roku na rok się zmieniają. Jedni odchodzą, drudzy ich zastępują.
 

 Rodzice są wciąż Ci sami. Często ze względu na inne pokolenie nie możemy z nimi się dogadać, ale oni zawsze są z nami. Akurat w moim przypadku mieszkam sama z mamą. Zdecydowanie mam z nią lepszy kontakt niż z tatą, ale nigdy o nim nie zapominam. Zawsze będzie moim ojcem i nic tego nie zmieni. Mam nadzieję, że złożyliście dzisiaj życzenia swojej mamie i pamiętajcie Nigdy nie ignorujcie kogoś kto troszczy się o Was.



Pozdrawiam
Marika

Share:

4 komentarze

  1. Świetne zdjęcia i mądrze napisany post! Wszystkiego najlepszego dla wszystkich mam ;D!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądrze napisane.
    Często kłócę się z moją mamą. Mam całkiem inne zdanie niż ona w wielu kwestiach... Jednak rodzic, zawsze będzie rodzicem, kochającym nas bez względu na wszystko.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mojej mamy zupełnie nie rozumiem, jeśli chodzi o aspekty jej filozofii życiowej, ale mam z nią dobre stosunki, chociaż bardziej zawsze byłam córeczką tatusia. Chociaż nie wszyscy mają tyle szczęścia. Są osoby, które są dla nas jak rodzina - "Aliit ori'shya taldin" - "Rodzina to więcej niż tylko krew" mówi mandaloriańskie przysłowie.
    Pozdro.
    https://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie. Doceniajmy, a nie ignorujmy przyjaciół, którzy się troszczą :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń