Czy warto kochać, jeśli miłość może być źródłem cierpienia?

Według mnie miłość jest najważniejszym uczuciem, które towarzyszy nam w życiu. Dzięki niej mamy cel. Mimo wielu rozczarowań, łez i smutku czujemy się komuś potrzebni i chociaż nie zawsze jest tak jakbyśmy chcieli nie należy się poddawać. Trudno jest znaleźć "drugą połówkę", ale jeszcze trudniej jest ją zatrzymać przy sobie.



"Jeśli cokolwiek warto na świecie czynić, to tylko jedno-miłować" 
                                                                         Jan Paweł II 




Mówią, że kochać można w życiu często, lecz prawdziwie tylko raz. Jak najbardziej się z tym zgadzam. Kilka razy byłam zauroczona. Wtedy wydawało mi się, że zakochana, ale z biegiem czasu śmieje się sama z siebie. Mam tu na myśli okres gimnazjum, czas pierwszych związków i rozstań. Nie chcę nikogo urazić, bo znam kilka par, które są od czasu gimnazjum, aż po dzień dzisiejszy w związku, ale jest ich bardzo mało. 



Swojego przyszłego męża poznałam pod koniec pierwszej klasy technikum. Obecnie kończę trzecią klasę,a dalej kocham tego samego faceta. Czuję się przy nim bezpieczna i nie chcę nikogo innego. Nawet jeśli miałabym możliwość być z moim ulubionym piłkarzem to i tak wolę mojego chłopaka.





Share:

5 komentarze

  1. Jaa uważam, ze warto kochać, ale jeśli to miłość odwzajemniona. Aczkolwiek miłośc nie wybiera :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój były znęcał się nade mną psychicznie i fizycznie, a przez slepą miłosc mu na to pozwalałam. Teraz niestety wiem, że nikogo poza sobą nie zamierzam obdarzać tym uczuciem bo nie warto :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale uroczy psiak! Zgadzam się z tym co napisałaś. Życzę szczęścia z przyszłym mężem :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniał mi się temat z matury :p Ja również uważam, że warto kochać :)


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w link do koszuli w najnowszym poście? :*

    OdpowiedzUsuń