Jak zdać prawo jazdy?

Jak już wcześniej wspominałam zdałam prawo jazdy dokładnie 1 października 2015 roku. Kurs zaczęłam w lipcu. Mam dla Was kilka wskazówek , które powinny się przydać.


Jeśli chodzi o teorie to oczywiście zakupiłam książkę, do której dołączona była płyta. Jako, że jestem leniwa ćwiczyłam same testy. Książkę otworzyłam tylko raz, a pomimo tego zdałam za pierwszym razem. Praktyka czyni mistrza i nie należy znać na pamięć wszystkich definicji, tylko trzeba zrozumieć system ruchu drogowego.


W moim przypadku przed egzaminem praktycznym, mój instruktor polecił mi bardzo ważną wskazówkę. Aby niczego nie zapomnieć podczas przygotowania się do jazdy na placu manewrowym oraz w ruchu miejskim. Jest to skrót FLiPS czyli: Fotel, Lusterka, Pasy, Światła.


Kurs na prawo jazdy jedynie nauczy Was jak zdać egzamin. Pamiętajcie po zdaniu prawka, że nikt za was nie wciśnie hamulca, a błąd może kosztować Was życie.




Share:

7 komentarze

  1. Jestem instruktorką nauki jazdy i bardzo podoba mi się twój post. Szczególnie końcówka czyli przestroga, żeby pamiętać że po kursie nikt za Nas hamulca nie naciśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A na egzaminie najważniejsze jest wierzyć siebie i tłumaczyć sobie, że umie sie jeździć :) to też bardzo pomaga niż nie wiara :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jeszcze 2 lata :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, ważne żeby wierzyć w siebie i jak coś nie wyjdzie to się nie poddawać! :)

    http://vilolou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdalam teorie za 1 razem,a praktyke 5 razy oblalam i skonczyla mi sie ciezko zarobiona kasa i koniec. Mimo,że kazdy mowil ze swietnie jezdze.:) Kocham auta a jednak wybulono ode mnie kase i dowidzenia . A moje kolezanki zdaly za 1 razem i do teraz po 2 latach! Nie potrafią zaparkowac auta....Polskie Wordy to jakas żenada.Pozdrawiam egzaminatorów i ich kieszenie wypchane kopertami z kasiorą ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jedna wielka loteria na kogo się trafi :) Niestety egzaminy praktyczne to spory wydatek.

      Usuń
  6. Dokładnie. Dlatego tak ważne jest, żeby podczas jazd poczuć się na tyle pewnie w aucie, żeby nie bać się jazdy, ale też żeby nie szarżować za bardzo. Bo w naszym własnym samochodzie nikt nie naciśnie hamulca za nas.

    OdpowiedzUsuń