Niska samoocena


 
Od kiedy pamiętam jestem osobą nieśmiałą. Nie lubię się wyróżniać. Wstydzę się występów w szkole i zawsze mam ogromną tremę. Teraz nawet tego unikam. Mam masę kompleksów. Od urodzenia mam wadę zgryzu i zawsze tego najbardziej się wstydziłam. Od prawie 4 lat noszę aparat ortodontyczny. Zgryz się poprawił w sumie to już nawet nie ma porównania i nie chce pamiętać o tym jak wyglądał 4 lata temu.

Nawiązując do tematu posta w wakacje mam mieć ściągany aparat i bardzo się z tego powodu cieszę. Czuję, że to dobry moment żeby uwierzyć w siebie i wziąć się do pracy. Zawsze moim postanowieniem noworocznym było zrzucenie 5 kilogramów. Mam nadzieję, że teraz mi się to uda.


Nie będę stosowała jakiejś drastycznej diety. Ograniczę słodycze i zacznę ćwiczyć. Może z czasem uda mi się zdrowo odżywiać, bo przecież zdrowie jest najważniejsze. Na moim blogu co jakiś czas będę dodawała postępy mojej pracy . Tak mi będzie prościej.

Kiedyś już zabrałam się za ćwiczenia i trzymałam się ich ponad 2 tygodnie. Robiłam A6W. Można było już zauważyć efekty, ale niestety dalej nie dałam rady. Mam nadzieję, że ten wpis da mi motywację i nie zawiodę siebie,a tym bardziej czytelników.



Share:

7 komentarze

  1. Ja zawsze byłam przebojową osobą, od małego nie bałam się występów, teraz, gdy jestem w nowym gimnazjum szybko nawiązałam przyjaźnie, jednakże jak każdy mam chwile zwątpienia. Mam też problem z moimi zębami, aparat ortodontyczny (ściągany) szybko stał sie moim anty ulubieńcem, ale nie wstydzę się siebie. Super napisane.

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super napisane. Też jestem bardzo nieśmiała i tak jak Ty też chcę schudnąć 5kg, ale często za szybko się poddaję. Raz schudłam w 2 tygodnie 10kg, ale to przez chorobę i już przytyłam do poprzedniej wagi :D
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i wytrwałości w ćwiczeniach
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog. Nawiązując do wady zgryzu, również ją mam. Nosiłam aparat 2,5 roku. Niestety wada teraz się cofa. Zawsze wstydziłam się swojego uśmiechu. Mój jedyny kompleks. Ale nikt nie rodzi się idealny i trzeba pokochać siebie takiego, jakim się jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy z nas ma jakieś kompleksy :/, ale trzeba dostrzegać w sobie zalety i nimi budowac swoją pewność siebie :)
    Ty nie masz się czego wstydzić :D Głowa do góry i do przodu :P
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam kompleksy, ale walcze z nimi! :d

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy człowiek ma czasem chwile zwątpienia w siebie, ale nie należy aż tak przejmowac się swoim wyglądem, bo wiele z tego co nam się w obie podoba, inni w ogóle nie zauważają, serio :)
    Ja tam nie uważam, żebyś musiała zgubić te 5 kg, bo masz śliczną figurę :*


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w link do koszuli w najnowszym poście? :*

    OdpowiedzUsuń