Pracowite wakacje


Witajcie kochani! Za oknem piękna pogoda, z której muszę korzystać jak najwięcej. Cały lipiec będę pracowała w biurze pewnej firmy znajdującej się w pobliskim miasteczku.


 Moja szkoła bierze udział w różnego rodzaju projektach unijnych, które oferują między innymi staże. W zeszłym roku nie udało mi się dostać ze względu na masę chętnych. W tym roku mi się poszczęściło.



 Pomimo tego, że będę miała mało czasu to posty będą pojawiały się dość regularnie. Po wakacjach będę w klasie maturalnej (4 technikum) i czeka mnie egzamin zawodowy.



Już od jakiegoś czasu ćwiczę swój angielski z duolingo, bo boję się matury ustnej ;D. Także tegoroczne wakacje będą dla mnie pracowite. Oczywiście nie zapomnę o przyjemnościach.



Prawdopodobnie 31 lipca razem z chłopakiem jedziemy nad morze. Pewnie zagościmy razem w stolicy i jeszcze w wielu zakątkach naszego kraju :).

Share:

4 komentarze

  1. Zapraszam nad morze :)!
    Kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekonomik? No to witam koleżankę z branży :)
    Będzie dobrze egzaminy zawodowe wydawały mi się prostsze od matury.
    Duolingo to świetny program do nauki języków. Też się z nim przygotowywałam do ustnego anglika i zdobyłam 27/30 pkt. Do tego przyczyniło się też parę godzin grania w gry po angielsku, żeby się osłuchać z językiem. Nie było ciężko, wystarczyło znać podstawowe słownictwo, czas przeszły i teraźniejszy. Z mojej klasy nie zdała tylko jedna dziewczyna, która znając ją prawdopodobnie niewiele wydukała. Ważne żeby mówić. Ja miałam wrażenie, że ta cała rozmowa trwała minutę.
    Teraz już po maturze zaczęłam się uczyć francuskiego z duolingo. Szkoda, tylko, że można się go uczyć tylko z angielskiego na francuski, ale angielski znam dość dobrze więc nie mam większych problemów z nauką :)
    Pozdro.
    https://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie masz ładne włoski <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w pracy i na maturze. Wiem jaki to jest stres, ale matura z angielskiego okazała się jedną z prostszych, także bez stresu, a wszystko pójdzie jak po maśle!

    Obserwuję i pozdrawiam http://flawlessgold.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń