BACK TO SCHOOL #1/ HAUL PEPCO


Hejka, seria BACK TO SCHOOL nie jest moją ulubioną ze względu na myśl o kończących się wakacjach. Jednak nie lubię kupować wszystkiego w ostatnim tygodniu, bo jest wtedy jeden wielki chaos. Poniżej zobaczycie kilka rzeczy, które kupiłam w PEPCO. Brakuje jeszcze zeszytów i kalendarza, ale to dlatego, że po wakacjach idę do ostatniej klasy technikum i potrzebuje zeszyty o formacie a4 :). 

 3 szt.-1,49

 1 szt.-1,99

 4 szt.-2,99

 2,99

 6 szt.-1,99

6 szt.-2,99

Share:

20 komentarze

  1. O muszę kiedy do pepco wpaść, powiem Ci, że z pryzmatu czasu jednak człowieka coś znowu bierze na różne ozdabianie, organizowanie i seria "back to school" staje się nawet tą ulubioną, tak długo jak nie musi się iść na uczelnie lub właśnie do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też lubię mieć tak wszystko ładnie ozdobione, ale to wszystko jest takie fajne jak jest nowe ;)

      Usuń
  2. ja również lubię takie gadżety, lubię wszystko podkreślać zakreślać i ta seria jest naprawdę bardzo fajna :)
    Pozdrawiam

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :D również pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Kocham takie gadżety osobiście muszę sobie zakupić te kolorowe taśmy :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten sklep! Rzeczy są bardzo dobrej jakości a ceny niskie :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;) Tylko co do ubrań nie jestem przekonana, a tak to resztę uwielbiam ;D

      Usuń
  5. A ja jeszcze nic nie mam hahah , zawsze na ostatnią chwile no ale jeszcze korzystam z wakacji . Super kupiłaś rzeczy :)

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O wiele lepiej się uczy jeżeli w zeszytach panuje porządek i masa kolorów :)
    Te taśmy są świetne, trzeba lecieć do PEPCO xD
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te taśmy, ja lubie zakupy szkolne, chociaż myśl o powrocie jakoś rownież mnie nie cieszy :(

    Pozdrawiam!
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same zakupy sprawiają wiele radości, również pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Ooo chętnie się wybiore do pepco, poszperać coś do szkoły ! Świetny post :))

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie zostały kupione te taśmy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo, że do szkoły noszę jeden zeszyt i długopis, mam masę różnego typu 'ozdabiaczy' zakreślacze, kolorowe długopisy, naklejki, post-ity... Po prostu lubię takie pierdoły ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja większość rzeczy mam z poprzedniej klasy :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń