BeBeauty zmywacz do paznokci CHUSTECZKA-recenzja


Od producenta: Zmywacz do paznokci w chusteczce skutecznie zmywa tradycyjny lakier i winylowy z 10 paznokci. Doskonale usuwa lakiery w ciemnych kolorach i z drobinkami brokatu. Formuła wzbogacona naturalnym olejkiem i witaminą E natłuszcza paznokcie i nadaje zdrowy wygląd. Posiada przyjemny, porzeczkowy zapach. Nie zawiera acetonu.W sposobie użycia m.in. jest napisane żeby po użyciu umyć ręce.
Opakowanie zawiera 6 sztuk i kosztuje 2 złote.
Dostępność: Biedronka



Moja opinia: Specjalnie pomalowałam paznokcie innymi kolorami. Najciemniejszym był czerwony, a najjaśniejszym-biały. Nie mogło zabraknąć również brokatu. Chusteczka wszystko zmyła. Najdłużej zajął kolor czerwony lecz na sam koniec nic po nim nie zostało. Szczerze mówiąc chyba przerzucę się ze zwykłego lakieru na te właśnie chusteczki. Mają przyjemny zapach-czarnej porzeczki, są wygodne w użyciu. Nie trzeba dodatkowo zużywać płatków kosmetycznych jak jest w przypadku zwykłego lakieru. Teraz będę mogła zmywać paznokcie w różnych miejscach, nie tylko w domu. Lecz trzeba pamiętać o dostępie do wody. Przez ten olejek migdałowy chusteczka jest tłusta.


OCENA: 9/10

Share:

13 komentarze

  1. Świetna ta recenzja, bo właśnie ostatnio wahałam się czy kupić. Jeśli mówisz, że zmywają to chyba też się przerzucę!
    Obserwuję i zapraszam do siebie!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paznokcie ^-^
    Jeśli twierdzisz, że chusteczki zmywają to z chęcią je wypróbuję :)


    http://echoo-echo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba z dwa razy korzystałam z tych chusteczek
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam te chusteczki, zawsze byłam ich ciekawa ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na każdą obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo pierwsze słyszę o takich chusteczkach, muszę spróbować!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te chusteczki świetnie się sprawdza żeby zmyć paznokcie w awaryjnych sytuacjach np gdy zorientujemy się po za domem że masz lakier wygląda źle ;)
    Pozdrawiam http://velas-blog.blogspot.com/2016/08/back-to-school-16-haul-przybory-szkolne.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jestem tego samego zdania. :D

      Usuń
  8. Ja nie lubię takich eksperymentów... Wolę zostać przy tradycyjnym zmywaczu do paznokci ;))

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna sprawa, ale mi niestety takie coś się nie przyda - mam żele.

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  10. a niedawno zastanawiałam się nad zakupem tych chusteczek i planowałam poszukać jakiejś recenzji na internecie. dzięki wielkie :)
    dorosłe życie kamili

    OdpowiedzUsuń