Podsumowanie wakacji



Jak już wcześniej wspominałam cały lipiec pracowałam w biurze pewnej firmy. Cieszę się z tego powodu, ponieważ nabrałam doświadczenia i było to dla mnie nowe wyzwanie. Czasami było ciężko głównie z powodu wstawania wcześnie rano. Miałam na godzinę 7, a że firma mieści się w pobliskiej miejscowości to o 6:30 wyjeżdżałam. Jednak do wszystkiego idzie się przyzwyczaić. Pod koniec miesiąca obchodziliśmy razem z moim chłopakiem 2 lata i z tego powodu wybraliśmy się nad morze. 


Sierpień był miesiącem leniuchowania. Odsypiałam cały rok szkolny i lipiec. Robiłam porządki i dodawałam nowe posty na bloga. W ostatnią sobotę świętowaliśmy urodziny mojej kuzynki.  Teraz zbliżają się moje ;). Pomimo tego, że mało odpoczywałam w tym roku to niczego nie żałuję. A jak Wam minęły wakacje? 

Share:

2 komentarze

  1. O gratuluję 2 lat związku :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki wspólny wyjazd na pewno fajnie wam zrobił
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń