Produkty z GARNIER pod lupą-recenzja



UWAGA: Wszystkie produkty kupiłam sama. 


1. GARNIER CZYSTA SKÓRA 3W1 ŻEL MYJĄCY, PEELING, MASECZKA


OD PRODUCENTA3 w 1 żel myjący + peeling + maseczka. Udowodniona skuteczność w 7 dni**.Gama Czysta Skóra została specjalnie stworzona, aby pomagać zwalczać niedoskonałości i redukować nadmiar sebum. 
Czy produkt 3 w 1 Żel myjący + Peeling + Maseczka jest stworzony dla mnie?
Tak, jeśli masz tłustą lub mieszaną cerę z tendencją do niedoskonałości i zaskórników. Czym się wyróżnia?
Używa się go zarówno jako kremu myjącego, jak i peelingu oraz maseczki.
1. Żel myjący: wzbogacony w cynk o właściwościach regulujących wydzielanie sebum oraz w ekstrakt z Smithsonite* oczyszcza i eliminuje zanieczyszczenia. 
2. Peeling: zawiera pumeks, naturalny czynnik złuszczający, aby usuwać martwe komórki i odblokować pory. 
3. Maseczka: wzbogacona w białą glinkę posiadającą właściwości łagodzące i absorbujące, aby zmniejszyć błyszczenie się skóry. Potrójna moc minerałów w walce z niedoskonałościami. Zauważalne rezultaty***:3 efekty, jeden produkt. Żel myjący: eliminuje nadmiar sebum według 89% osób. Peeling: odblokowuje pory według 88% osób. Maseczka: ujednolica cerę według 91% osób. * Ekstrakt z Smithsonite - pochodna cynku. ** Samoocena w grupie 55 kobiet. *** Test konsumencki, 57 kobiet, 4 tygodnie, % satysfakcji. Testowany dermatologicznie.

MOJA OPINIA: Mam cerę mieszaną więc u mnie sprawdza się bardzo dobrze. Stosuje dwa razy w tygodniu. Nic mnie nie podrażnia ani nie szczypie lecz przy częstszym stosowaniu wystąpiły zaczerwienienia. Ma przyjemny zapach. Radzi sobie również z wągrami. Idealny dla kobiet jak i mężczyzn. Łatwo dostępny. Cena to ok. 20 zł. 

2. GARNIER PURE ACTIVE INTENSIVE 

OD PRODUCENTA:  Korygujący krem matujący. Cera trądzikowa, tłusta.

MOJA OPINIA:  Lekko nawilża. Jest wydajny. Stosuję od ponad miesiąca i zauważyłam poprawę stanu mojej cery. Nie podrażnia. Szybko się wchłania i bez problemu nadaje się pod makijaż. 

3. GARNIER PŁYN MICELARNY 3w1


OD PRODUCENTACzy Płyn Micelarny 3w1 Garnier jest stworzony dla mnie? 
Tak, jeżeli szukasz skutecznego, szybkiego i łatwego w użyciu produktu, który w jednym geście oczyszcza skórę i usuwa makijaż.
Czym się wyróżnia?
Płyn Micelarny 3w1 to prosty sposób, by usunąć makijaż oraz oczyścić i ukoić całą skórę (twarz, oczy, usta) za pomocą jednego gestu. Nie wymaga spłukiwania. Jak działa? To pierwszy inteligentny produkt oczyszczający do Garniera, w którym została zastosowana technologia miceli. Nie musisz już trzeć, by pozbyć się zanieczyszczeń i makijażu - micele wiążą je niczym magnes.
Efekt: idealnie czysta skóra bez pocierania. Odpowiedni do wszystkich typów skóry, także do cery wrażliwej. Bezzapachowy. Płyn Micelarny 3w1 dostępny jest w opakowaniu o dużej pojemności 400 ml, które wystarczy na 200 zastosowań*. * na waciku. Nasza filozofia Garnier Skin Naturals. Pierwszeństwo dla naturalnych składników pozyskiwanych dzięki metodom, które pozwalają zachować jakość i czystość. Kosmetyki testowane dermatologicznie. Produkty o udowodnionej skuteczności. Testowany dermatologicznie i okulistycznie.

MOJA OPINIA: Ten produkt zawsze wszystkim będę polecać. Świetnie zmywa makijaż. Bardzo dobrze oczyszcza skórę. Z niczym nie ma problemu. Nigdy mnie nie podrażnił nawet oczu. Mam wrażenie, że skóra po nim oddycha i jest dobrze nawilżona. Łatwo dostępny. Cena to 20 zł, ale jest wydajny. 


Share:

9 komentarze

  1. Stosuje pierwszy produkt i jestem zadowolona z niego
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęciłas mnie do zakupu dwóch pierwszych produktów! Niestety mam przetłuszczająca sie cerę i pelno niedoskonałości na pewno zakupie oba produkty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn micelarny znam i uwielbiam :) nigdy się na nim nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam płyn micearny, ale boję się kremów typu 3w1. Uważam że lepiej kupić 3 i każdy będzie się specjalizował w czym innym niż stosować taki mix bo gdy wystąpią problemy nigdy nie wiadomo w której domenie :(
    Zapraszam do siebie!
    http://positive-l-i-f-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam płyn micearny, ale boję się kremów typu 3w1. Uważam że lepiej kupić 3 i każdy będzie się specjalizował w czym innym niż stosować taki mix bo gdy wystąpią problemy nigdy nie wiadomo w której domenie :(
    Zapraszam do siebie!
    http://positive-l-i-f-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbbiam kosmetyki garniera te do pielęgnacji twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji stosować żadnego, mam ulubieńców z Ziaji, ale kiedyś pewnie się skuszę :) Zapraszam do mnie slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie używałam żadnego z nich. ;]

    OdpowiedzUsuń