Baza, która podbija instagram i serca wielu kobiet. Bielenda MAKE-UP ACADEMIE


Od Producenta:
Żelowo-perłowa poprawiająca koloryt baza pod makijaż to idealny sposób na uatrakcyjnienie wyglądu szarej, zmęczonej, pozbawionej blasku cery, przy jednoczesnym podniesieniu jej poziomu nawilżenia.
Inteligentny dozownik zamienia perłowe kapsułki zawieszone w lekkim żelu w jedwabiste serum, które idealnie dopasowuje się do skóry. Baza jest bardzo lekka, nie klei się, szybko się wchłania.

RÓŻOWA PERŁA wizualnie poprawia wygląd i koloryt naskórka, delikatnie go rozświetla i nadaje cerze promiennego dziewczęcego blasku.

Błyszczące pigmenty rozświetlające tworzą na skórze subtelną  mgiełkę, która daje dyskretny i naturalny efekt zrelaksowanej i zadbanej skóry, a twarz odzyskuje piękny wygląd.


Produkt można stosować jako bazę pod makijaż (wówczas w przypadku cery normalnej nie ma potrzeby stosowania kremu nawilżającego), ale także jako produkt do samodzielnego stosowania na dzień. Jeśli zależy Ci na efektownym, ale subtelnym połysku, bazę możemy połączyć z ulubionym podkładem i rozprowadzić równomiernie na twarzy opuszkami palców.

Moja opinia:
Nie mogłam obok tej bazy przejść obojętnie. Cudowne opakowanie przyciąga uwagę. Występuje w trzech kolorach. Tutaj pojawił się problem, którą wybrać. Najchętniej kupiłabym wszystkie. Zdecydowałam się na różową czyli PEARL BASE (efekt poprawy kolorytu) jest jeszcze biała (rozświetlająca) i brązowa (nadająca słonecznego blasku).  Delikatny zapach również jest wielkim plusem.  

Żelowa konsystencja wchłania się w skórę bardzo szybko.  Czuję, że moja twarz jest dobrze nawilżona jak po użyciu kremu. Mam cerę mieszaną, a nie świecę się po niej jak choinka więc to też jest duży plus. Dobrze współgra z  podkładem. Nie zauważyłam żeby rozświetlała skórę, ale producent wspomniał o delikatnym rozświetleniu więc może po prostu trzeba się bardziej przyjrzeć. 

Czy kupię ponownie? Oczywiście, że tak. Chętnie wypróbuję pozostałe wersje.

Regularna cena to 29,99. 


A Wam dziewczyny skradła serca, czy jeszcze nie miałyście okazji jej testować?

Share:

21 komentarze

  1. wow, z reguły nie kupuję i nie stosuję takich rzeczy, ale recenzja mi się podoba i cena wcale nie taka zła ;) zapraszam do mnie! <3 http://pieknimlodzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jeszcze jest objęta promocją w rossmannie -49% ;)

      Usuń
  2. Cena całkiem fajna jak na tak dobry produkt. a bardzo żadno używam jakieś bazy bo rzadko używam podkładu, a jak użyje to nakładam raczej krem nawilżający :) Ale z chęcią użyje tej bazy, a na instagramie widziałam ją raz czy dwa razy.

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie można ją też stosować bez podkładu ;). Ja codziennie kilka razy trafiam na nią na instagramie. Dużo osób kupuje teraz przy tej promocji w rossmannie ;)

      Usuń
  3. Zastanawiałam się nad nią ale jednak nie wzięłam. Może jeszcze się skuszę bo wygląda pięknie! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog i post. Będę wpadała częściej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj i skomentuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło ;) Oczywiście już wchodzę.

      Usuń
  5. Ciekawy produkt ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nawet nie słyszałam o niej :O. Wydaje się być fajna :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji jeszcze jej wypróbować, ale zrobię to przy najbliższej okazji!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie ostatnio dosyć popularna ale jeszcze jej nie miałam. Prawdę mówiąc nie używam bazy pod makijaż. Ale ta kusi samym wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe może spróbuję :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się właśnie nad zakupem. Nie wiesz czy jest objęta promocją w Rossmannie -49%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest objęta. Sama kupiłam ją o połowę tańszą. Promocja trwa do poniedziałku (17.10.) włącznie ;).

      Usuń
    2. O to super😊 dziękuję za potwierdzenie. Jutro biegnę do Rossmanna.😉

      Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie. 😊

      Usuń
  11. Jest bardzo fajna
    Polecam

    OdpowiedzUsuń