Dobry i tani puder drogeryjny czyli Wibo FIXING POWDER (recenzja).


Od producenta: Półtransparentny puder matujący. Utrwala makijaż, zapewniając matową skórę przez cały dzień. Nadaje świeży wygląd, bez efektu maski. Nie zatyka porów.


Moja opinia: W dzisiejszym poście obalamy mit, że im coś jest droższe tym lepsze. Kosztuje jedynie 13 złotych (cena w rossmannie), a z całą pewnością można go porównywać do tych o kilka razy droższych pudrów. Dostosowuje się do koloru skóry, co jest wielkim plusem. Matowi ją i dosyć długo się utrzymuje. Nie wchodzi w zmarszczki ani nie zostawia plam. Ma bardzo ładny, delikatny zapach. Opakowanie jest dosyć małe więc mam nadzieję, że zrobią go też w większej wersji. Zdecydowanie trzeba do niego używać mniejszych pędzli.


Czy kupię ponownie? Zdecydowanie tak. Jak już wcześniej wspominałam jest tani więc, każdy powinien go przetestować, bo warto. 

Share:

7 komentarze

  1. Zakupiłam ten puder na promocji w Rossmann i jestem zachwycona!

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajdzie się on na mojej liście zakupów z Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post!
    Zapraszam do mnie :
    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post!
    Zapraszam do mnie :
    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa recenzja :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę go wypróbować, jak faktycznie jest taki dobry!


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń