Jeden z najlepszych rozświetlaczy, Lovely-SILVER Highlighter



Od producenta: Rozświetlacz do twarzy o chłodnym odcieniu


Moja opinia: Występuje w dwóch rodzajach: SILVER (dla osób z jaśniejszą karnacją) i GOLD (dla osób z ciemniejszą karnacją). Jest bardzo wydajny. Długo utrzymuje się na twarzy, mi trzyma cały dzień. Dobrze napigmentowany, ale przy tym wygląda na twarzy naturalnie i nie da się nim zrobić krzywdy. Wielkim plusem jest cena (około 10 złotych). Jedynie można przyczepić się do opakowana, trzeba na nie uważać, bo jest bardzo delikatne. Według mnie, każdy powinien przetestować ten rozświetlacz. Kosztuje grosze, a z pewnością jest zamiennikiem różnych  dużo droższych rozświetlaczy.




Macie go w swojej kolekcji? 
Jak Wam się sprawdza? 

Share:

12 komentarze

  1. Jest po prostu prześwietny, kocham go całym serduszkiem <3 Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No bardzo fajnie prezentuję się ten rozświetlacz :) Za taką małą cenę po prostu genialny :D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jestem w poszukiwaniu jakiegoś super rozświetlacza :D
    hmm... i może się na niego skuszę :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy go nie miałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze na niego polowalam.W koncu musze go zdobyc ;D

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku jaki piekny *o* juz od dluzszego czasu mysle nad zakupem jakis kosmetykow ale nie wychodzilo... super produkt! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu go zakupić ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wersje gold i podoba mi się :)
    Również polecam!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej!

    Mam przyjemność poinformować, że Twój blog został nominowany przeze mnie do LBA :)
    Szczegóły na cory-and-emma.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń