Kryjący podkład za 14 złotych. Hit czy Kit?

Oczywiście mowa o AA MAKE UP


Od producenta: Nowoczesny podkład zapewnia doskonałą trwałość i perfekcyjne krycie oraz niweluje niedoskonałości skóry.Precyzyjny COVERsensor3XP udoskonala cerę w trzech obszarach: nierówności, kolorytu oraz rozszerzonych porów. 


Wszystkie podkłady to tak naprawdę temat rzeka, każdy z nas ma inne wymagania, a przede wszystkim inną cerę. Więc poniżej przedstawiam Wam moją opinię. Nie daję gwarancji, że Tobie również się sprawdzi. 


Moja opinia: Podkład występuje w trzech rodzajach: COVER (kryjący), MATT (matujący) i LUMI (rozświetlający). Wybrałam ten kryjący ze względu na pojedyncze niedoskonałości, z którymi się borykam. Poleciła mi go moja mama. Dostałam go od niej, ponieważ wybrała zły odcień, a ja mam cerę jaśniejszą niż ona więc dla mnie 101 IVORY jest idealny. Ma dobre krycie, dosyć długo się utrzymuje. Przypudrowany wytrzymał mi 8 godzin bez żadnego ścierania się. Nie jest ciężki dlatego nosi się go komfortowo. Można się przyczepić jedynie do opakowania, ponieważ przez brak pompki może wylecieć nadmiar podkładu. Zapach delikatny i przyjemny. Według mnie ten podkład jest w sam raz dla osób, które lubią delikatne makijaże, albo dopiero zaczynają się malować i nie chcą wydawać sporej ilości pieniędzy. 



Czy kupiłabym ponownie? Pewnie tak, jestem ciekawa tej wersji MATT.

A Wy miałyście kiedyś ten podkład? Jak Wam się sprawdził? 

Share:

13 komentarze

  1. Nie miałam go jeszcze, ale jestem ciekawa czy poradziłby sobie z moją cerą :D
    muszę przetestować :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś namiętnie używałam podkładów z AA z serii rozświetlającej i byłam nimi zachwycona, bo były lekkie i ładnie się utrzymywały, a przy okazji były też bardzo atrakcyjne cenowo. Kiedyś może do nich wrócę, choć aktualnie mam już swojego nowego ulubieńca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie te rozświetlające nie za bardzo się sprawdzają ze względu na tłustą cerę. Najważniejsze to znaleźć odpowiedni podkład dla siebie. Również pozdrawiam

      Usuń
  3. Polecam Ci wypróbować ten nowy podkład z Catrice- super jest! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O chętnie przetestuję, dzięki! ;)

      Usuń

  4. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link i zostaw komentarz jak Ci się podobało.

    http://www.youboost.pl/blog/nasze-uslugi/90-sposobow-na-pozyskanie-darmowych-linkow-do-bloga-strony-czy-sklepu

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam takiego podkładu.Ale wydaje się bardzo fajny.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używalam tego podkladu, ale po tym poscie moze go wyprobuje

    behappybyib.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przetestuje :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go nigdy, ale się nad nim zastanawiałam :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zamawiałam kosmetyki i się nad nim zastanawiałam, ale właśnie prześladuje mnie mit, że to co tańsze, jest gorsze. Na razie jeszcze go nie przetestowałam. JESZCZE, heh :)

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń