RECENZJA Maybelline LASH sensational

Mascara, która ma wydłużać i pogrubiać rzęsy. Jak było w moim przypadku? Powiem szczerze ciężko mi znaleźć idealny tusz dla siebie. Mam długie rzęsy, ale bardzo cienkie więc zależy mi na odpowiednim pogrubieniu.  Ta mascara spełnia swoje zadanie i pogrubia nie sklejając przy tym rzęs. Jednak słyszałam wiele bardzo dobrych opinii gdzie dziewczyny były nią zachwycone. Mi się sprawdziła, ale szału nie robi. 


Wielkim plusem jest szczoteczka, która z jednej strony ma krótsze, a z drugiej dłuższe włosi. Dzięki temu bez większego problemu pomalujemy każdą rzęsę. Kolejną pozytywną rzeczą jest jej trwałość. Utrzymuje się cały dzień bez żadnego problemu, nie osypuje się. Przy tym wszystkim jest łatwo zmywalna. Myślę, że każdy płyn micelarny poradzi sobie ze zmyciem jej bez żadnego problemu.



Czy kupiłabym ponownie? Myślę, że za stacjonarną cenę czyli ok. 40 zł to nie, ale przy zamówieniu internetowym gdzie wychodzi połowę taniej to się pewnie skuszę. 

Maybelline LASH sensational znajdziecie na: 
~Stacjonarnie m.in. w rossmannie 

Używałyście tej mascary? Jak Wam się sprawdziła? 

UWAGA: Postanowiłam, że zrobię taki tydzień ze mną i od dnia dzisiejszego do piątku 21.10 posty będą pojawiać się codziennie. Zapraszam ;)

Share:

4 komentarze

  1. zdecydowanie najlepszy tusz na świecie ;) jest dla mnie idealny

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku nie zrobiła na mnie większego wrażenia, jednak teraz bardzo ją lubię. Nie należy jednak do moich faworytów. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję że go niedługo nabędę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń