Hybrydy za 8 złotych | Recenzja Silcare Color IT i Rock IT

O hybrydach słyszała już chyba każda kobieta. W ostatnim czasie są coraz bardziej popularne ze względu na trwałość i nie możemy zaprzeczyć - paznokcie wyglądają bardzo efektownie. Ceny w salonach kosmetycznych są różne, ale zazwyczaj od 50 zł w górę. Dlatego coraz więcej kobiet decyduje się na kupno własnego sprzętu. Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z hybrydami. Na bazę,top,cleaner i aceton zdecydowałam się na firmę NeoNAil. Dlatego w poniższej recenzji musicie wziąć to pod uwagę, że do lakierów hybrydowych z Silcare nie używałam ich topu ani bazy. Zauważyłam je w miejscowej drogerii i postanowiłam przetestować.


Mam dwa lakiery Silcare Color IT granatowy (311) i czarny (680). Zauważyłam, że po nałożeniu lakier kurczy się do środka. Dlatego, każdy palec trzeba utwardzać w lampie osobno. Po nałożeniu 2 warstwy już jest wszystko dobrze. Trzyma się około 2 tygodnie. Wielkim plusem jest cena, bo można je dostać już za 8 złotych.





W swojej kolekcji mam też kolor biały z serii Silcare Rock IT. Rozprowadza się on lepiej niż te w/w. Nie kurczy się. Trzyma też około 2 tygodnie. Zdecydowanie bardziej polecam tę serię.


 

Myślę, że są one odpowiednie dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z hybrydami. Cena 3 lakierów jest niższa niż 1 lakier z NeoNAil czy Semilac.

Miałyście do czynienia z tymi lakierami hybrydowymi?

Share:

2 komentarze

  1. Ładne kolorki lakierów :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No i świetne! Ja moje robie w salonie kosmetycznym i mam miesiąc :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń