Lovely Extra Lasting | Matowy błyszczyk do ust za 10 zł

Dzisiaj mam dla Was recenzję mojego ulubieńca listopada. Mam na myśli błyszczyk z Lovely Extra Lasting. Od początku zakochałam się w odcieniu (01). Towarzyszył mi prawie każdego dnia. Na samym początku użytkowania trochę się do niego zniechęciłam, bo jak wysychał na ustach to był lepki. Lecz po kilku sekundach dawał niesamowity efekt. (Po kliku razach użytkowania już wgl się nie klei). 

Matowy błyszczyk z lovely jest bardzo trwały (6-8h) co jest jego wielkim plusem. Odcień, który posiadam nawet jak już się lekko zjada to nie widać tego na pierwszy rzut oka. Formę błyszczyka też można zaliczyć do plusów ze względu na łatwą aplikację. Zapach ma przyjemny. Największym plusem jest cena. W rossmannie kosztuje 10 zł.


Share:

1 komentarze

  1. Sama byłam bardzo ciekawa tego produktu. Uwielbiam matowe pomadki w płynie :) Odcień idealny, wszechstronny. Pozdrawiam i zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń