DIY POMADA DO BRWI

POTRZEBUJEMY:

1. Dowolny cień do powiek lub brwi w odcieniu jaki nam pasuje. Ja tutaj mam akurat CATRICE
2. Pudełeczko, w którym będzie znajdować się nasza pomada. Kupiłam je w rossmannie za 1,30.
3. Olej rycynowy dostępny w aptece. Płaciłam za niego coś ponad 3 zł.
4. Coś do mieszania. Ja użyłam wykałaczki. 

KRUSZYMY CIEŃ DO PUDEŁECZKA WYKAŁACZKĄ:

WLEWAMY KILKA MAŁYCH KROPEL DO NASZEGO PUDEŁKA:

WSZYSTKO DOKŁADNIE MIESZAMY:

I GOTOWE: 

Co do trwałości to jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Trzyma cały dzień.
 Powodzenia :)
Marika

Share:

31 komentarze

  1. Super pomysł jeśli ktoś nie może znaleźć odpowiadającego odcienia, a ma idealny cień :) Ja na szczęście mam swój ulubiony kosmetyk do brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie pomysłowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł jest fantastyczny i można go wykorzystać również w przypadku kiedy cień się nam pokruszy.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Muszę kiedyś go wypróbować u siebie

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł do osób malujące brwi :) ja na szczęście jeszcze nie muszę :)
    Mało brakuje mi do 190 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już obserwuję od jakiegoś czasu ;)

      Usuń
  6. Świetne diy :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Muszę go koniecznie wypróbować :D A że ten cień z catrice idealnie mi odpowiada, to pomada na pewno będzie sztosik :D
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowo :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba musze skorzystać. Na moich brwiach nic nie trzyma się tak długo jak bym tego chciała :/

    Pozdrawiam I życzę powodzenia w dalszym pisaniu bloga!
    http://bibliotekaslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę takie diy! Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł jednak boję się, że będzie dla mnie nieco za tłusta przez ten olejek :?
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy tylko troszkę nałożyć na brwi. Według mnie jest okej ;D ale to musisz sama spróbować ;)

      Usuń
  12. Dobry patent, zwłaszcza że z kredkami nigdy do końca nie wiadomo, a cień po prostu trzeba dobrać do koloru włosów (przeważnie).
    Obserwuję i będę zaglądać częściej!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super!
    Bardzo przydatne ;)


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, uwielbiam tak proste sposoby na stworzenie fajnego produktu w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie łatwe a nie wpadłabym na ten pomysł, haha :D
    Chętnie zrobię swoją pomadę do brwi :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nagłych sytuacjach wpada się na takie pomysły :D

      Usuń
  16. Ciekawy pomysł, wydaje się prosty do zrobienia ; d
    Jeśli znajdziesz czas, zapraszam do mnie
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Istnieje wiele sposobów na uratowanie kosmetyków lub przerobienie własnych. To, co pokazałaś jest naprawdę przydatne, ponieważ można dostosować odcień do swoich potrzeb. Nie maluję brwi, choć czasem lekko podkreślam je cieniem do powiek więc to ten patent mi się nie przyda, ale na pewno wielu osobom tak :)

    Życzę miłego dnia!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne DIY! Ja osobiście wolę malować brwi kredką i poprawiać cieniem, ale 'poradnik' polecę koleżance ^^
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie przedstawione:)
    Opisane i świetnie zilustrowane!
    Prosto, szybko, a jaki efekt:)
    Dobrze, że również dłuuugo trzyma ^^

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy pomysł;) muszę kupić olej rycynowy.

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie pomysłowe! swietne!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł. niedawno skończyła mi się kredka do brwi, a akurat mam brązowy cień, którego nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń