KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY MIESIĄCA | STYCZEŃ 2017

Styczeń to czas studniówek, karnawału. Kończę w tym roku technikum więc miałam swój bal maturalny. (Zdjęcia wkrótce) Nie lubię przesadzać z makijażem więc wolałam wykonać go sama. To był świetny czas by przetestować kosmetyki polecane przez inne blogerki, youtuberki. Wszystkie z nich mi się sprawdziły, jedne wypadły lepiej drugie gorzej. Nie przedłużając zapraszam do przeczytania mojej opinii. 



1. L'Oreal Voluminous SUPERSTAR Mascara


Moje rzęsy są długie, ale cienkie dlatego zależy mi na pogrubieniu ich. O tej mascarze słyszałam u stylizacje.tv spodobał mi się efekt jaki powstał na jej rzęsach po użyciu tego tuszu więc postanowiłam go przetestować.

Plusy: Trwałość - użyłam go na studniówkę po 9 godzinach wciąż wyglądał tak samo. Wydaje mi się, że to zasługa bazy, która jest krokiem 1. Łatwo zmywalna - pomimo trwałości nie ma problemu ze zmyciem (1 wacik wystarczy :D). Wygląd- bardzo mi się podoba efekt jaki daje ta mascara. Baza pogrubia rzęsy, a tusz wydłuża (nie ma problemu z przykryciem białej bazy).

Minusy: Czas- przez te dwa kroki, które trzeba wykonać malowanie rzęs zajmuje trochę więcej czasu niż zwykłą mascarą. Trzeba pomalować dokładnie i wolno by rzęsy się nie skleiły. Cena- ja akurat zamówiła z drogerii internetowej (około 30 zł.) więc wyszło mi taniej niż stacjonarnie (ponad 50 zł).


2. MAX FACTOR CREME PUFF mam odcień 50-NATURAL (na zdjęciu wyszedł ciemny)


Ten puder polecała Andziaks, więc kupiłam go na promocji w rossmannie. Mogliście go zobaczyć w tym POŚCIE.

Plusy: Wydajność- kupiłam go w październiku, co prawda na środku widać już spód, ale przy codziennym stosowaniu  i tak starcza na długo. Zapach- Ma cudowny delikatny zapach, wydaje mi się, że przypasuje każdemu. Opakowanie- dobrze wykonane, spadł mi kilka razy i nic się nie stało. Doskonale matuje (mam cerę tłustą) i dobrze kryje. Cena- w drogerii internetowej kosztuje 20 zł.

Minusy: Cena- w drogerii stacjonarnej kosztuje około 40 zł.

3. MAKEUP REVOLUTION PRO FIX- mgiełka utrwalająca makijaż


Kupiłam ją w osiedlowej drogerii i w sumie wzięłam pierwszą lepszą, Kosztowała około 23 zł.

Plusy: Trwałość- spełnia swoje zadanie i utrwala makijaż. Nic się z nim nie dzieje. Po zastosowaniu nie czuć go na skórze. Szybko wysycha. Nie ma większego problemu ze zmyciem go.

Minusy: Nie wiem czy jest odpowiedni dla osób z wrażliwą cerą.

4. Podkład REVLON COLORSTAY


Słyszałam o tym podkładzie wiele opinii. Więcej pozytywnych niż negatywnych. Mam odcień 150 BUFF. Do cery tłustej i mieszanej. Zdecydowałam się na tą  lżejszą wersję z pompką.


Plusy: Krycie- nie ma problemu z zakryciem niedoskonałości. Dobrze wtapia się w cerę. Opakowanie- solidnie wykonane, łatwa aplikacja dzięki pompce. Trwałość- nie wiem czy wytrzyma te 24 godziny, bo nie miałam możliwości się przekonać, ale z 10 nie ma problemu. Cena- w drogerii internetowej kosztuje 30 zł więc warto przetestować.

Minusy: Wysusza- pomimo tego, że mam cerę tłustą to muszę pod podkład użyć kremu nawilżającego. Możliwe, że przez tę porę roku mam bardziej suchą cerę i dlatego tak się dzieje.

5. CATRICE CAMOUFLAGE CREAM 


Doskonały korektor już chyba znany każdemu. Ciężko było dostać odcień 010 Ivory (najjaśniejszy), ale w końcu mi się udało.

Plusy: Cena- kosztuje trochę ponad 10 zł więc polecam przetestować. Krycie- ma świetne, nie trzeba się poprawiać w ciągu dnia. Nie ściera się. Wydajny- wystarczy użyć tylko troszeczkę by przykrył niedoskonałości.

Minusy: Odcień- dla osób bladych odcień najjaśniejszy będzie za ciemny.

6. CATRICE EYEBROW SET 



Ten produkt już też jest znany. Poleca go wiele osób mi również sprawdza się znakomicie.

Plusy: Odcienie- używam tego jaśniejszego, ale fajnie, że są dwa do wyboru dzięki temu, każdemu przypasuje, któryś z nich. Wydajność- używam od kilku miesięcy i trzeba się dokładnie przyjrzeć żeby zobaczyć zużycie. Trwałość- nie trzeba poprawiać w ciągu dnia, wytrzyma od rana do wieczora. (albo na odwrót :D) Opakowanie- małe więc zmieści się do każdej torebki, posiada lusterko i małe przybory do malowania więc nie musimy nic więcej ze sobą zabierać. Cena- około 15 złotych.

Minusy: Cienie się lekko kruszą więc trzeba uważać podczas malowania.


Pozdrawiam, Marika

Share:

27 komentarze

  1. Jakie fajne kosmetyki! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Korektor z Catrice uwielbiam, również wersję płynną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam możliwości przetestować, ale w najbliższym czasie zastanawiam się nad kupnem korektora w płynie i podkładu z catrice. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Fajne kosmetyki :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie uzywalam zadnego z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się skusić w końcu na ten podkład. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy polecają korektor z Catrice. Chyba pora wybrać się po niego wreszcie! :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam problem ze znalezieniem tego kamuflażu w tym najjaśniejszym kolorze, gdzie bym nie szukała to już go nie ma :/

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj w drogerii internetowej ;)

      Usuń
  8. nie lubie tego korektora niestety :( Reszta w mojej kosmetyczce :D Puder niestety nie może być ze mną cięgle ( nosiłam go w torebce i pękło zamykanie :( )
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie tyle razy spadł i nic się nie stało już myślałam, że jest niezniszczalny ;D

      Usuń
  9. Używałam podkładu Revlon ColorStay jednak po dłuższym stosowaniu strasznie wysuszył mi skórę. Korektora z Catrice używam od dawna i bardzo go lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi też dlatego używam kremu, ale na dłuższą metę będzie to uciążliwe.

      Usuń
  10. Fajny post, produkty wydają się dobre jakościowo :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do korektora z catrice sama nie mogłam przez dłuższy czas znaleźć ivory, ale na szczęście się udało :D
    Ciekawi mnie ta mgiełka utrwalająca makijaż, chyba się skuszę :)
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest ;d spełnia swoje zadanie, a to najważniejsze.

      Usuń
  12. Świetne rzeczy, obserwuję kochana ♥
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) również dodaję do obserwowanych ;d

      Usuń
  13. Świetni ulubieńcy. Wiele słyszałam o tym zestawie do brwi z catrice :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń