Trzeba zaakceptować to, że nie wszyscy widzą świat tak, jak ty go widzisz. OOTD


 "Masz prawo czuć to, co czujesz. Masz prawo myśleć inaczej niż wszyscy. I nie musisz się z niczego tłumaczyć. Przed nikim. Z wyjątkiem samej siebie."

—  Maria Pawlikowska-Jasnorzewska 




 "Chcemy znaleźć kogoś, kto w nas wierzy. Kto będzie stał po naszej stronie i sprawi, że będziemy się czuli mniej samotni."

—  Colleen Hoover



         buty deichmann | jeansy pull&bear | kurtka stradivarius | koszula butik | torebka orsay


 Macie taką osobę, która jest z Wami pomimo błędów jakie popełniacie? 


UWAGA: Jaki post chcielibyście zobaczyć w moim wykonaniu? ;) 

Marika

Share:

33 komentarze

  1. Bardzo ładna kurteczka! Wszystko do siebie super pasuje :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylówka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Jejku cudny ten pierwszy cytat :) tak bardzo odzwierciedla codzienne życie :)
    Mało brakuje mi do 150 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ;) Dziękuję bardzo i już idę do Ciebie ;D

      Usuń
  4. Kurtka strasznie mi się podoba, idealnie pasuje do reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. jej jak miło ;* ale nie ma czego ;p

      Usuń
  6. Cudowne cytaty <3
    I jesteś prześliczna xoxo

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz, super kurtka :) Piękne te cytaty :) Mój chłopak i moja rodzina jest zawsze przy mnie, nawet jak zrobię coś głupiego :) Pozdrawiam cieplutko, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;D cieszę się, że masz kogoś takiego ;)

      Usuń
  8. Piękne cytaty i świetna stylizacja. Tak, mam taką osobę.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne cytaty i świetna stylizacja! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja a tytuł jeszcze bardziej :)

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  11. Cytaty świetne, ale... jaka Ty ładna jesteś! :D

    Zostaję na dłużej- obserwuję :)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pani Maria to jedna z moich ulubionych pisarek! kocham jej tworczosc- jest prosta i idealnie trafiajaca w sedno

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z wielką chęcią!
    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2017/02/how-to-wear-it-can-find-it-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne cytaty.
    Każdy człowiek popełnia błędy i to jest normalne i jeśli komuś na kimś zależy, to nie zostawi go z powodu kilku źle podjętych decyzji :)
    Obsewuję ;*


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* również pozdrawiam! ;)

      Usuń
  14. Piękne cytaty ;)
    Zapraszam do mnie
    http://jussstynnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka osoba to prawdziwy skarb, a jak to ze skarbami bywa czasem ciężko. Mega kurteczka!
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń