Przedłużanie paznokci za pomocą Semi Hardi clear

Od zawsze z moimi naturalnymi paznokciami mam problem. Łamią się, rozdwajają. Po prostu nie umiem ich zapuścić. Stosowałam wiele odżywek, pomagały ale tylko na krótki czas. Wiecie jak to jest. Tutaj mycie naczyń tu sprzątanie i po pięknych paznokciach. Od niedawana zaczęłam swoją przygodę z hybrydami i dopiero się uczę więc miejcie to na uwadze. Postanowiłam kupić Semi Hardi clear i sama je przedłużyć. Poniżej opiszę Wam, każdy krok jaki robię i czekam na Wasze opinie. Rady również są mile widziane. 

Poniżej wszystkie potrzebne rzeczy:


1. Odtłuszczacz ( np. NAIL CLEANER)
2.Szablony do przedłużania paznokci
3.TOP
4.BAZA
5.KOLOR
6.Semi HARDI clear (ta wersja jest akurat przezroczysta)
7.Blok polerski
8.Lampa

Pierwszym krokiem jaki musimy wykonać jest zmatowienie płytki paznokcia blokiem polerskim. 
Następnie przemywamy paznokcie odtłuszczaczem.

Kolejnym krokiem jest nałożenie bazy i utwardzenie jej w lampie. 

 
Następnie nakładamy szablon palec umieszczamy w otworze musimy pamiętać by znajdował się pod paznokciem. 


Teraz przechodzimy do pomalowania paznokcia Semi HARDI clear i bardzo dokładnie malujemy szablon do takiej długości jaką chcemy uzyskać. Utwardzamy w lampie. Będziemy czuć jak już wyschnie (lekko zaczyna sam odchodzić od szablonu). Delikatnie odrywamy szablon.

Znowu powtarzamy cały schemat: Matujemy, nadajemy kształt,  przemywamy cleanerem i kładziemy bazę, którą utwardzamy w lampie. 


Przyszedł czas na kolor, który również utwardzamy w lampie .
Następnie nakładamy top i utwardzamy go w lampie.
Na sam koniec przemywamy cleanerem i gotowe ;). 


Marika

Share:

38 komentarze

  1. Bardzo ładnie Ci to wyszło ja pewnie nie dałabym rady. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Też mam taki sam problem z paznokciami i też chciałam zacząć przygodę z hybrydami, jednak boję się że nie będę miała na nie czasu...
    http://monkeyywrites.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety są pracochłonne ;D ale to chyba tylko kwestia czasu i wprawy ;D

      Usuń
  3. Mam aktualnie jednego paznokcia przedłużanego tą metodą. Trzyma się już od miesiąca :)


    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, chyba muszę zainwestować w końcu w taki zestaw! Ostatnio bardzo łamią mi się paznokcie, to byłby dla mnie ratunek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie! Ja niestety nie mam takich zdolności a na paznokcie chodzę do kosmetyczki ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też to ciężko idzie ale się nie poddaje ;D

      Usuń
  6. Genialnie! Ja niestety nie mam takich zdolności a na paznokcie chodzę do kosmetyczki ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie! Ja niestety nie mam takich zdolności a na paznokcie chodzę do kosmetyczki ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ten sposób wiele razy na polskim yt. Myślę, że jest to dobry sposób na przedłużenie paznokci! Wyszło ci profesjonalnie ;)
    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na nowy post :)
    Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wszystko pokazałaś. Nie wiedziałam o takim sposobie.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam problem ze słabymi paznokciami ;) ja sama nie umiałabym przedłużyć paznokci dlatego z pomocą przybywa moja siostra :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że masz kogoś kto Ci je zrobi;D

      Usuń
  11. Piękny kolorek ;)
    http://jussstynnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem jak to jest bo również miałam ten problem jak już podrosły to pękały :/
    i też postanowiłam sobie kupić sprzęt do paznokci :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, ale trochę pracy przy tym jest ;)

      Usuń
  13. Dobry efekt!
    Mam podobny problem z paznokciami co ty właśnie.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już w sumie nic innego nie działa.

      Usuń
  14. Temat u mnie na czasie. Aktualnie zachwycam się tym sposobem! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda ze nie pokazałaś efektu koncowego,instrukcja bardzo przydatna

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, ale idzie mi to dość wolno i robiłam ponad godzinę. Zdążyło się ściemnić i zdjęcie nie było zbyt dobrej jakości.

      Usuń
  16. Zawsze chciałam mieć długie paznokcie, ale uważam, że niestety nie jestem stworzona do robienia sobie paznokci samodzielnie dlatego korzystam z usług innych osób. Świetny kolor tego lakieru :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to tylko kwestia czasu i nikt na początku nie był profesjonalistą. ;)
      Mój blog

      Usuń
  17. piękne kolorki :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiałam się kiedyś nad tym Semi Hard ale w końcu zdecydowałam się na żel (dużo zabawy). Może jednak się skuszę :) Ładnie Ci to wyszło!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałam co wybrać, ale nie mam za dobrej lampy więc jednak wybrałam Semi Hardi

      Usuń
  19. Super Ci wyszło :)
    Ja posiadam swój zestaw do hybryd, jednak dopiero zaczynam przygodę z nimi :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ci to wyszło ja zazwyczaj jak robię sobie paznokcie to nie muszę przedłużać bo moje paznokcie bardzo szybo rosną :)
    Mało brakuje mi do 180 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej zazdroszczę :D mi tak wolno, że już nie mam siły na nie ;D

      Usuń