Recenzja palety MAKEUP REVOLUTION AFFIRMATION



W tej wersji znajdziemy 32 cienie do powiek w tym 12 matowych 20 błyszczącychDuża gama kolorów.  Paleta zawiera delikatne odcienie, które są idealne do wykonania codziennego makijażu. 


Znajdziemy w niej również ciemniejsze kolory, które przydadzą się na specjalną okazję. 
Błyszczące cienie są świetnie napigmentowane.

Opakowanie solidnie wykonane z lusterkiem. W współpracy z bazą trzymają się cały dzień. Przystępna cena ok 40 zł. Ja swoją paletkę zamówiłam w drogerii internetowej. 










Marika



Share:

24 komentarze

  1. Myślałam o tej palecie, ale jak dla mnie wiele kolorów wygląda podobnie więc zdecydowałam sie na inną :)
    Świetna i dokłada recenzja!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że jej nie kupię, ponieważ nie maluję się cieniami. Jednak kolory są bardzo ładne i dobrze napigmentowane.

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna paletka do cieni, na pewno ogromny wybór co jest plusem! :)
    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna gama kolorystyczna
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolorki :)
    Pozdrawiam :)
    www.differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o jejuu tyle świetnych kolorkow w jednej palecie

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ogołnie cienie z makeup revolution są tanie i bardzo ładne :) również mam jedną paletkę i mam w planach kupić następną

    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna paleta, ale ja nie potrzebuję aż tylu cieni. Wolę mniejsze palety, które skomponuję sama, np. Inglot.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ta paleta w ogóle nie zachęca do kupna- połowa cieni wygląda tak samo, przekrój barw jest bardzo mały. Pozdrawiam i zapraszam


    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są podobne, ale za to można je z łatwością dobierać i ładnie wygląda makijaż. Również pozdrawiam

      Usuń
  10. Ta paletka ma super kolorki :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się prezentuje :) gdybym tylko potrafiła malować powieki... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chce ją! Ta paletka jak dla mnie ma idealne odcienie. No i jest ich dużo <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. podobają i się kolory;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam i uwielbiam <3
    OBSERWUJE I ZAPRASZAM: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam identyczną paletkę i jestem z niej bardzo zadowolona!
    Choć byłabym jeszcze bardziej, gdyby pigmentacja cieni była nieco bardziej intensywna.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna paletka, a co najważniejsze widzę że ma dobrą pigmentację ! :)

    Mój blog-klik !
    Mój kanał-klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam kilka palet od MUR i zdecydowanie wolę błyszczące cienie, bo matowe to jakaś kicha ;x

    Może chętna na STAŁĄ wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię paletki Makeup Revolution :P
    Z tej powyżej podobają mi się kolorki po jej prawej stronie ponieważ wolę coś mocniejszego na oku zazwyczaj ;)
    Obserwuję również :D
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tą samą paletę, ale z innej wersji , Flawlles' i bardzo polecam 💗

    Zapraszam do Mnie 😘 -> https://dreamstyleblogger.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń